tictor Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 skal få tonet vinduene på min e39m,har mørk interiør i bilen,hvor mørkt bør jeg ha toningen? skal tone alle rutene,men ikke så mye at jeg blir plaget av politi å biltilsyn hver dag! å hvorfor har gs satt opp prisene på rondell felgene?? de er jo svindyre nå!
morteym Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 Bør ikke tone mer enn at det går an å se hvem som sitter inni bilen. Jeg har aldri hatt problemer pga toning, men jeg pleier om mulig å lukke ned vinduene foran eller lukke opp takluka for å slippe inn mer lys dersom jeg kjører forbi en kontroll. Jeg har ikke den lyseste og ikke den mørkeste toningen. Velg samme toning rundt hele ihvertfall..
Ad|oS Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 Som morteym sier, det ser jo best ut når alle rutene er tona likt. Trenger ikke være så mørkt for at det skal se bra ut uansett
wagon Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 http://www.solfilmhalvpris.no/galleri.asp Der er noe eksempler. På min (x) 528 hadde jeg ´tone 35´og gikk gjennom kontroll´n så vidt det var. For å være sikker på å slippe problemer velger du ´tone 54´all the way. På min nåværende(se sign) har jeg `tone 23´og må fjerne det etter PKK hos NAF. Den filmen er mørk, litt vel mørk å ha på siderutene foran.
Johnny Bravo Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 Ikke for å rote i tråden til trådstarter her. Men hvor i landet er det mulig å få lagt på solfilm profesjonelt? Nærmest mulig Møre & Romsdal...
lagrinn Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 viss jeg var deg ville jeg lagt på 25% film framme også 5% bak, og får guds skyld du reiser ikke til naf og tar eu kontroll med sotede ruter, da kan man like greit la hver og sote ruter
wagon Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 viss jeg var deg ville jeg lagt på 25% film framme også 5% bak, og får guds skyld du reiser ikke til naf og tar eu kontroll med sotede ruter, da kan man like greit la hver og sote ruter Med den styrken blir du stoppet nesten garantert, 5% innsyn bak gir enda mer effekt på 25% framme altså enda mørkere. Og penest er det med samme styrke hele veien etter min smak. Enig med å ikke dra på NAF/pkk med slikt, grunnen min var at den var på rep der og tok det samtidig. Anbefales ikke nei.
The StigMeister Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 Før på min gamle golf, så hadde jeg 4 rundtom. Å det ble altfor mørkt når vinteren kom. Så jo nesten ikke ut Ble vel stoppet av snuten 3 ganger iløpet av 2 år. Å alle 3 gangene måtte jeg ta av filmen. Nå kjører jeg 43! Ser vertfall ut nå
wagon Skrevet Januar 4, 2008 Skrevet Januar 4, 2008 Her er min gamlebil med 35% proff film. Så bra ut det, og måtte ikke fjerne om jeg ble stoppet i kontroll. Samt PKK gikk rett gjennom...
tictor Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Skrevet Januar 5, 2008 35% ser jo ganske bra ut,skal få unnagjort eu kontrollen iløpet av denne månden så blir det å levere inn bilen å få proff toning:) fikk høre at det kom på ca 5500 kr for alle vinduene,er det noen upris? er en sedan..
325m24v Skrevet Januar 5, 2008 Skrevet Januar 5, 2008 Ikke for å rote i tråden til trådstarter her. Men hvor i landet er det mulig å få lagt på solfilm profesjonelt? Nærmest mulig Møre & Romsdal... skal være en i kristiansund som driver proft med soting... han leier seg ut til di fleste merkeforhandlere i kr.sund.for soting av ny biler..send meg pm. så skal jeg skaffe navn og nr..
boost Skrevet Januar 5, 2008 Skrevet Januar 5, 2008 gå for 35% på alle rutene . går du til solfilmgruppen di er flinke. + di har veldi bra kvalitet på filmen. spør om di har Perform X 35%. legger sjøl den filmen på biler eg tar på meg:) http://www.solfilmsgruppen.no/bil.asp?id=1&mainKatId=1
steinar84 Skrevet Januar 5, 2008 Skrevet Januar 5, 2008 Ikke for å rote i tråden til trådstarter her. Men hvor i landet er det mulig å få lagt på solfilm profesjonelt? Nærmest mulig Møre & Romsdal... riis bilglass fremmerholen i ålesund. og bilpleiern i ålesund legger på sotfilm med 3 eller 5års garanti.. men det er ikke billig. spesielt ikke på e46 bmw grunnet glassets utforming. en kompis av meg la fra seg hele tanken.. tror det var rundt 6-7000,- inkl film. men da er det bra.
Johnny Bravo Skrevet Januar 5, 2008 Skrevet Januar 5, 2008 Ålesund ja, det er jo en plass å starte.. Skal høre på pris der neste gang jeg skal dit. Takker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå