Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal få tonet vinduene på min e39m,har mørk interiør i bilen,hvor mørkt bør jeg ha toningen? skal tone alle rutene,men ikke så mye at jeg blir plaget av politi å biltilsyn hver dag!

å hvorfor har gs satt opp prisene på rondell felgene?? de er jo svindyre nå! :roll:

Skrevet

Bør ikke tone mer enn at det går an å se hvem som sitter inni bilen. Jeg har aldri hatt problemer pga toning, men jeg pleier om mulig å lukke ned vinduene foran eller lukke opp takluka for å slippe inn mer lys dersom jeg kjører forbi en kontroll.

Jeg har ikke den lyseste og ikke den mørkeste toningen. Velg samme toning rundt hele ihvertfall..

Skrevet

http://www.solfilmhalvpris.no/galleri.asp

Der er noe eksempler.

På min (x) 528 hadde jeg ´tone 35´og gikk gjennom kontroll´n så vidt det var. For å være sikker på å slippe problemer velger du ´tone 54´all the way.

På min nåværende(se sign) har jeg `tone 23´og må fjerne det etter PKK hos NAF.

Den filmen er mørk, litt vel mørk å ha på siderutene foran.

Skrevet

viss jeg var deg ville jeg lagt på 25% film framme også 5% bak, og får guds skyld du reiser ikke til naf og tar eu kontroll med sotede ruter, da kan man like greit la hver og sote ruter :wink:

Skrevet
viss jeg var deg ville jeg lagt på 25% film framme også 5% bak, og får guds skyld du reiser ikke til naf og tar eu kontroll med sotede ruter, da kan man like greit la hver og sote ruter :wink:

Med den styrken blir du stoppet nesten garantert, 5% innsyn bak gir enda mer effekt på 25% framme altså enda mørkere.

Og penest er det med samme styrke hele veien etter min smak.

Enig med å ikke dra på NAF/pkk med slikt, grunnen min var at den var på rep der og tok det samtidig. Anbefales ikke nei.

Skrevet

Før på min gamle golf, så hadde jeg 4 rundtom. Å det ble altfor mørkt når vinteren kom. Så jo nesten ikke ut :P

Ble vel stoppet av snuten 3 ganger iløpet av 2 år. Å alle 3 gangene måtte jeg ta av filmen.

Nå kjører jeg 43! Ser vertfall ut nå :D

Skrevet

Her er min gamlebil med 35% proff film. Så bra ut det, og måtte ikke fjerne om jeg ble stoppet i kontroll. Samt PKK gikk rett gjennom...

Bilde073.jpg

Skrevet

35% ser jo ganske bra ut,skal få unnagjort eu kontrollen iløpet av denne månden så blir det å levere inn bilen å få proff toning:)

fikk høre at det kom på ca 5500 kr for alle vinduene,er det noen upris?

er en sedan..

Skrevet
Ikke for å rote i tråden til trådstarter her. Men hvor i landet er det mulig å få lagt på solfilm profesjonelt? Nærmest mulig Møre & Romsdal...

skal være en i kristiansund som driver proft med soting... han leier seg ut til di fleste merkeforhandlere i kr.sund.for soting av ny biler..send meg pm. så skal jeg skaffe navn og nr..

Skrevet
Ikke for å rote i tråden til trådstarter her. Men hvor i landet er det mulig å få lagt på solfilm profesjonelt? Nærmest mulig Møre & Romsdal...

riis bilglass fremmerholen i ålesund.

og bilpleiern i ålesund legger på sotfilm med 3 eller 5års garanti.. men det er ikke billig. spesielt ikke på e46 bmw grunnet glassets utforming. en kompis av meg la fra seg hele tanken.. tror det var rundt 6-7000,- inkl film. men da er det bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...