Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 35% på alle siderutene og bakruten... Er helt perfekt i mine øyne, og gikk igjennom pkk hos naf..(hadde ikke på bakruten da, mulig den er litt mørkere nå)

Men det jeg lurer på er hva de ulike prosentene står for..

35% er det antall prosent lysgjennomstrømning? På filmen hos f.eks biltema(ville aldri brukt den) så står det f.eks 80-90%. Dette er den mørkeste filmen. Vil det da si at de regner motsatt. og at min 35% film tilsvarer 65% hos biltema?

Jeg ville også brukt et proft firma til å gjøre jobben. Blir mye bedre, pluss at det er så herlig å for en gangs skyld la noen andre jobbe med bilen... :)

Skrevet

er vel noe der ja, at biltema bruker en omvendt skala, de oppgir hvor mye den blokkerer istede for hvor mye den slipper igjennom :-P

så som Superbeetle sier tilsvarer nok biltema sin 65 % de mer proffes 35 %.

men ville heller aldrig brukt biltema, en kamerat tenkte han skulle prøve biltema sin og den varierte voldsomt i hvor mørk den var, d ble utrolig stykt :-P

• 3 months later...
Skrevet
Ikke for å rote i tråden til trådstarter her. Men hvor i landet er det mulig å få lagt på solfilm profesjonelt? Nærmest mulig Møre & Romsdal...

skal være en i kristiansund som driver proft med soting... han leier seg ut til di fleste merkeforhandlere i kr.sund.for soting av ny biler..send meg pm. så skal jeg skaffe navn og nr..

Har du navn og nr til han i kr.sund?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...