jensemann23 Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Jeg har fortsatt ikke funnet ut hvordan jeg skal montere ringene mine. Jeg har den typen lykter som frontglasset er limt med silikon eller noe til en plastramme, som igjen er festet til selve lykten med klips. Må jeg rive opp silikonen og lime sammen glasset og plastramma på nytt ?? Ellers må jeg feste CCFL-ringene på innsiden av plastlinsene, og det skal de vel ikke ??? Kan noen svare på om ringene skal på innsiden eller utsiden av de plastglassene inni lykta? Jerg har Bosch lykter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Jeg skar meg gjennom silikonen, la ringene inn og forseglet med ny silikon.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2008 nå har jeg limt dem på innsiden, det ble ganske bra, men sikkert dårligere enn om jeg hadde satt dem på utsiden.. Skal legge inn bilde etterpå. Litt av ringen blir liksom "gjemt" bak kanten av plastglasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2008 sånn ble det.. Vanskelig å se på bildet, men jeg synes det ble ganske bra. Skal ta nytt bilde i kveld. Men .. Det er 3 minus ute nå, og det ser ut som de sliter med å tenne skikkelig, hvertfall en av ringene lyser svakere en stund.. er det vanlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 jepp... vanlig det hehe... ble jo greit det da... men skjønner at jeg har vært heldig med lyktene på min men det er vel h7 lykter du har... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Ble ikke helt som andre lykter jeg har sett.. Ble liksom en veldig skarp kant på yttersiden av ringene, om du skjønner hva jeg mener? Sikkert pga. det du sier om at litt av ringene ble gjemt på innsiden?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2008 det er H1 tror jeg. I de gamle lyktene med sånn linse i var det h7. Her er det litt større pærer. (Disse lyktene er fra 1995, de forrige var fra 91. De var helt oppripet og jævlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2008 ja det ble litt skarp kant.. MEn nå er det for sent, limt med araldit!! De skulle sikkert vært festet på utsiden av plastglassene, men men.. billig ble det da ihvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 hehe... best å se posetivt på det menne, jeg har måttet bytte ring 3 ganger, får jo håpe du ikke får samme problem, og det er 1års garanti på de vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Mer enn bra nok! Har ringer liggende jeg også til min e46, men jeg har ikke fått samlet nokk mot til å montere de enda.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 det er H1 tror jeg. I de gamle lyktene med sånn linse i var det h7. Her er det litt større pærer. (Disse lyktene er fra 1995, de forrige var fra 91. De var helt oppripet og jævlig h7 kom i 95/94 h7 pæra er større en h1... så da har du nok h7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Mer enn bra nok! Har ringer liggende jeg også til min e46, men jeg har ikke fått samlet nokk mot til å montere de enda.. bare å hive de på, tar deg en time.... ligger ute mange måter å gjøre det på til e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 jeg vet, men jeg er litt redd uansett.. har en lei uvane med å ødelegge mer enn jeg fikser når jeg skrur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 den skal på innsiden av plastikk linsen ja..skal pass perfekt inni den hvis du har kjøpt rette ringene. iallefall så gjor det på min E36 og på min andre E46. si ifra hvis du trenger hjelp, bor i trondheim. mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå