Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er bare å legge bilen brei når du passerer boksa.. En som jeg kjenner gjorde dette i 80 km/t når han passerte boksa for å prøve å unngå at skiltet kom med på bildet.

Men han mista styringa å sklei inn i fotoboksa på andre siden av veien å knuste både bilen og boksa, + han ble tatt av den første.. hehe.. men han mista ikke lappen:)

Skrevet
Kjørte fra jessheim til dal idag og ble tatt av fotoboxen nå jeg passerte 110km i 80 sone. men grunen til det var at forbikjøringsfeltet jeg kjørte på var pa vei til enden og da måtte jeg gi på da. kunne ikke bremse heller, hadde en bil bak meg. SÅ JEG LURER PÅ OM KANSKJE JEG SKAL RINGE DEM OG FORKLARE SAKEN, SLIKK AT JEG SLIPPEr BOTEN.

Lurer på om noen har gjort lignende før. tror dere det går an?) og hvor skal jeg ringe? hadde vært fint om noen hadde kanskje en betjent som sitter på kontoret til det firma som driver med de fotoboxene;) Takker på forhånd :)

Du bør verken ringe og komme med en "dum" forklaring, eller sitte og håpe på at bildet ble dårlig. Du har kjørt for fort, betal boten og lev videre;)

Skrevet
Det er bare å legge bilen brei når du passerer boksa.. En som jeg kjenner gjorde dette i 80 km/t når han passerte boksa for å prøve å unngå at skiltet kom med på bildet.

Men han mista styringa å sklei inn i fotoboksa på andre siden av veien å knuste både bilen og boksa, + han ble tatt av den første.. hehe.. men han mista ikke lappen:)

Man skal høre mye før øra faller av..

Skrevet

Im gonna have to raise the BS flag on this one and say shenanigans!

Skrevet

ha ha, jævli bra historie :D

Skrevet

bsflag.gif

Skrevet

Man har da fotoboks i slutten av akselrasjonsfelt i trondheim og. Som regel vil jo ikke dette være noe problem . men jeg kan se for meg at i enkelte situasjoner MÅ MAN akselrere over fartsgrensen pga plassering av biler ved siden av og bak.

Dette er faen meg strategisk satt opp av staten for å cashe inn penger!!

Skrevet

Eller i bunnen av flekkerøytunellen. 2,5 km tunell som er grisebratt. Nesten ''fritt fall'' ned og like bratt opp igjen. Ville ikke likt å kjøre tungt lastet trailer der nei.

Skrevet

men der har du et lite smutthull når det gjelder lastebiler...hvis det er som du sier, lang nedoverbakke og så rett opp igjen, så har de lov til å kjøre fortere en fartsgrensen og få skikkelig fart før oppoverbakken, for å ikke hindre trafikken bak igjen.

Skrevet
men der har du et lite smutthull når det gjelder lastebiler...hvis det er som du sier, lang nedoverbakke og så rett opp igjen, så har de lov til å kjøre fortere en fartsgrensen og få skikkelig fart før oppoverbakken, for å ikke hindre trafikken bak igjen.

Er dette seriøst?

Skrevet

Pisspreik...

Skrevet

BS-flag #2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...