Gå til innhold

En epoke i livet mitt er over, E46 M3 er solgt. Hjelp...


M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer Yngve. Pen kjøring og gratulere med breisladden.

Vi prøvde oss på breisladden vi også, men bilen var liksom ikke mota opp til det for øyeblikket.

Så jo ut som bilen din gikk nærmest smertefritt i hele helga, noe småting la jeg merke til når jeg gikk forbi, men det er vel bare noe man må regne med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk. :D

ACR er bare helt over grom, lærer så mye av å kjøre der oppe.

Satt ny rekord på hvor fort jeg har "skrensa" Hadde ca 210-230 km på bakhjula og ca 180 km, når jeg retta opp bilen. :wink:

Når det vår vått hadde jeg 280 km på bakhjula på 5 gir. Bilen kansje 100-120. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er rimeleg imponert over kor du har utvikla kjøre egenskapene dine på dei 2 siste åra!!

Første gang eg såg deg var det snurr på snurr, no er det jo konstant strøken kjøring ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er rimeleg imponert over kor du har utvikla kjøre egenskapene dine på dei 2 siste åra!!

Første gang eg såg deg var det snurr på snurr, no er det jo konstant strøken kjøring ;)

Takker :D

Var vant til Nissan, som var mye lettere, hadde mindere hk og mye mere rattutslag.

Når jeg nå har fått bygd om til et meget god rattutslag, og lært meg bilen å kjenne litt, så går det mye bedere.

Sitter bare å slapper av nesten, når man finner flyten. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er rimeleg imponert over kor du har utvikla kjøre egenskapene dine på dei 2 siste åra!!

Første gang eg såg deg var det snurr på snurr, no er det jo konstant strøken kjøring ;)

Takker :D

Var vant til Nissan, som var mye lettere, hadde mindere hk og mye mere rattutslag.

Når jeg nå har fått bygd om til et meget god rattutslag, og lært meg bilen å kjenne litt, så går det mye bedere.

Sitter bare å slapper av nesten, når man finner flyten. :D

Korleis er ratt utslaget på nissan og denne kontra e30 med original tannstang? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...