Gå til innhold

En epoke i livet mitt er over, E46 M3 er solgt. Hjelp...


M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen som vil låne bilen til Yngve? Jeg har den her, nøkler og alt.. Jeg tar 1000 kr for 20 minutter.

Er det greit Yngve?

Skal vel stå å hvile ved siden av evighets prosjektet ditt. :D Kommer ikke langt med de bakdekka som står på bak der nå. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vill kjøring i går! Likte vinkelen du hadde over bakketoppen etter slakter'n:)

Takk takk, fikk grei flyt etter verdt. Kjempe gøy å kjøre når man kan kjøre fult hele banen. :D

Hils Rune å si flere "runde tid" gutter var imponert over kjøringa han hadde på Våler i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mektig imponert over nivået på kjøringa di Yngve! Aldri sett så heftig vinkel over kulen ved slakteren før. Helt vanvittig! :D

Liker også inngangen du har til langsvingen. Kontrollert galskap! :shock:

Bra noen likte kjøringa. Det er stor motstand mot sladding i BMWccn og den allmenne oppfatningen blandt de som styrer banetreffene er at slik kjøring ikke har noe med bilkontrol å gjøre. Hvertfall mente Tidligere president i klubben dette etter førermøte på lørdag. Kjetil Bolneset mente også dette i forkant, men forandret mening etterpå.

Skjønner ikke at det skal være så vanskelig å like begge deler. All form for bilkjøring er jo trivelig og krever en viss grad av kontroll, så jeg skjønner ikke hvorfor det skal være så stor motstand mot hverandre på dette feltet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk. :D

Ja, det begynner å komme seg, å når banen er nesten fri for biler, får jeg den farten jeg ønsker meg. Men dekka går så inni fort vekk, så feste har jeg i max 2-3 runder. Men fy å gøy det er over "slakter kulen" :D

Gøy at andre liker det også. :D

Helt eing at de må se litt på all salgs bil kjøring. For håpe bmwcc åpner for mere alternativ spor.

Så skal jeg komme å vise de litt om bil kontroll sammen med deg. :wink:

For litt kontroll har da vi. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Er vel ikke det at de har noe imot sladding av de som kan det... men er vel heller det at de vil ha det kontrolert for er stort problem når man har blanding i ett heat... Men kunne heller satt opp ett par ekstraheat for alternativt sporvalg f.eks på lørdagene da det er lang dag... hehe

Personlig mener jeg at sladding og sporvalg sammen blir bare surr, all respekt til de som sladder ordentlig og kan det som f.eks rune og deg yngve. men har vært på for mange treffe hvor de som har 316 med sveisetsperre el sierra som sladder uten kontroll over hva de gjør eller bilen. er vel sånne de vil slippe å ha utpå.... derfor de er strenge. derfor er det bra de kjører egene heat for sladding. men helt enige om at de kunne hatt fler heat med dette og ikke bare 1... hehe show å se på, kan ikke innrømme at jeg har den kontrollen selv når det gjelder sidelengs.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri sett deg i aksjon men regner med det er gromt... hehe får komme deg en tur på gardemone med bmwccn på søndag vøtt... hehe der er de ikke så kresne... hehe

"Hulken" er parkert for vinteren, men har kjøpt meg 92 mod 320 E36 med 325 motor. (4 dørs med tak luke, ooffff :? ) som jeg skal plage i vinter.

Er noe bil slalom greier på Fokserød, her i Sandefjord på søndag. Må stille opp på lokale tillstellinger, så blir ikke noe Gardermoen på meg.

Er vel noe på Naf banen i Skien på lørdagen også, men tror jeg ikke rekker det.

Gleder meg til vinter treff på Sigdal, det er kjempe gøy og ikke mint, meget bra trening for bil kjøring. Sosialt er det også. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Yngve,

litt off topic.

Var på årsmøtet og tror ikke veldig på at det blir så mye drifting. Gutta boys mente vi måtte tenke på hva klubben signaliserer utad og at det virker som om vi er mindre seriøs enn porshe og audi klubben hvis vi begynner med sånt.

Personlig tror jeg at det er andre mer naturlige grunner til at ikke disse klubbene drifter så mye.. :-)

Men var ikke at de kunne, for en av gutta som satt i oslo på årsmøtet kunne kjøre fletta av stian sørlie og en annen hadde drifta mer enn de fleste i norge hehe.

Alltid kjekt med gamle helter.. Men som sagt tviler jeg veldig på at det blir et innslag på treffene med sittende styre iallefall:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...