Gå til innhold

En epoke i livet mitt er over, E46 M3 er solgt. Hjelp...


M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

Greier du få klar ny bil til denne sesongen da?

Om jeg får finner en billig nok E46 M3 i England, så skal jeg vel greie å bygge om til venstre ratt, sette på brekk, stoler, belter osv. Bur blir det ikke tid til, er så harde i taket disse bilene om jeg skulle være uheldig.

Men mulig jeg bare slapper av på side linja, og mase på å låne biler, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jøss, nesten litt overraska over at det gikk så fort å selge en sånn type bil selvom denne er jævlig grom. Er tydeligsvis nesten bedre marked for hissige banebiler enn bruksbiler om dagen :)

Da ble det ikke noe bil i innbytte da eller? Særlig at du kommer til å klare å stå på sidelinja å glo, det skjer toppen et par treff før kjøre-abstinensene tar overhånd :D

Hilsen Trond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja var flere intr, men ble dessverre ikke noe bytte. De var ikke sikkre osv, så da kunne jeg ikke vente syns jeg.

For se hva jeg greier, burde bare konsentrere meg på jobbe biler og få E30en ferdig.

Får bare ha med en bag med øl på treff, så kan man ikke kjøre, he he.

Vi får stå der å glane sammen da vet du Trond. Kan vi klage og kritisere alle fra side linja. Lett å være kjekkas på side linjen vet du. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da har det gått 2 dager med en god del lesing av 123 sider, må bare få sagt det..

Du skal ha skryt for pågangsmot ! Og ikke minst skal du ha skryt av kjøringa di, sett deg på Våler.. :)

Venter i spenning på neste bygg ! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt bygg er under planlegging og deler blir kjøpt om dagen.

Kjøpt komplett M3 E46 bakstilling, og en "grei" motor. V10 M5 motor ble betalt i går, så for vi bare håpe den er bra. Kjøpt den fra Usa. :D

Blir nok en E46 M3, noe mere race bil en den grønne, med bla Linderud bur, carbon dører, plexi glass ruter og prøve å lette en del mere.

Farge er ikke bestemt, men planen er å ha den ferdig til neste påske.

TRENGER SPONSORER, gi lyd om noen har lyst til å hjelpe litt med noe som ikke er laget i Norge før. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...