Gå til innhold

En epoke i livet mitt er over, E46 M3 er solgt. Hjelp...


M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

husk å lakke den lykte dekselet grønt å da, gjør stor detalje som om det ikke er så mye.

Skal pelle av lykter og ellers alt som er på den org fangeren. Så den bøyer seg litt når jeg kjører " rally" på utsiden av banen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da har jeg fått gjort litt i dag også, kjempe greit med noe fri fra jobb om dagen. :D Fått tatt av front og bak fanger, alle lister, lys og div. Fjærna air baggene i dørene. Mange kg som jeg ble av med i dag også gitt. :D Skal fjærne acen, men der er det mye som må gjøres riktig. Får litt eskpert hjelp en av dagene. :D Fant ut de USA katene blir en jævla jobb å fjærne, men de SKAL bort. :D Har aldrig skrudd på en bil som er så bra sammen satt.

u6xq9rqfyjnwbnz01d29.jpg

rtzgxmcr8mpeoo0lg0ks.jpg

nvr5ajsk9q1vr0m12qyd.jpg

21wk02gspmuaqv6zzfl0.jpg

rwkxwxznan57wcmu1dhp.jpg

w0hwy0geme6u3pi6bdys.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig å følge med på denne tråden. :)

Spesielt å se "bilen min" bli plukket fra hverandre... :lol:

Har tro på at dette blir veldig bra. Du virker veldig målrettet og flittig. Er jo mange "prosjekter" som har hatt like mye fremgang som dette har etter noen dager, over flere år... :roll:

Lykke til videre og pøs på med bilder. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det må være gøy å skru av deler på den bilen der hva????

Ja det er meget intr å ikke minst lære rikt, så mye bra løsninger på ting. :D BMW kan lage biler, det er ikke jeg i tvil om nå. Så går alle skruer og div lett av når bilen er så ny. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

detta blir dritgromt. kjører du d2 coilovers fra autofx? har det på min e30 men har ikke fått testa dem enda da bilen ikke er ferdig. har du no erfaring med dem? virker veldig stivt og solide suns jeg.

mvh

thorbjørn

Ja skal kjøre D2 med ekstra stive bak fjører. Blir nok stivt nok skal du se. Skal ikke ha den helt over stiv bak, greit med litt gyng i bilen også, stivere foran enn bak på drifting. :D Har bare hørt andre er fornøyd med dem. Så fikk jeg en knall bra sponsor pris av Autofx. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det ikke blitt gjort mye. Har hatt et kjøre oppdrag til Drøbak i dag. Kjørte denne gromme Mustangen ditt. Lyden i den motoren på bare headders er noe for videre kommende. :D Var ikke helt rette dekka for snøen.

pnhwh50otlxr7zha2y1b.jpg

467px97juobkrxn1y9ft.jpg

9mucm2kslyzkkej0u0ex.jpg

e9iwslg6nbbk3o0x20sj.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...