Gå til innhold

En epoke i livet mitt er over, E46 M3 er solgt. Hjelp...


M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

Skikkelig gromt prosjekt da! Skal bli gøy å se denne på bane :D
Tja, eller den motoren i M3. :D 69 Mustang fast back er ikke feil uannsett da. :D

Pirk pirk: Det er nokk ikke en 69. dette da den er nokk så anerledes. Er nokk 67. eller 68. :wink:

He he, ja skrev vist feil her er vel 68. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fy, i dag har jeg skrapa asfaltmatter til den store gull medaljen. Så har jeg tatt ned hele dasj bordet, fjærnet hele varme/ klima annlegget, fjærna resten av teppet, fjærna hele Harman Kardon annlegget og kablen og diverse ting som veier mye. :D Blir noen små vifter i lufte kanalen nå bare. Blir nok flocking av dasjen også nå. :D

z6tp6djzqeq6g7vld0n2.jpg

mhpfd06y3t9brkapmb5k.jpg

9u92gjzck7ru6jg8hdak.jpg

tj7eylq9yixvveydnu7s.jpg

i36josk9wz70v9xbj3cu.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg var dum som ikke veide bilen før jeg begynte å den ribbe den. Men den veier ca 1570 uten bensin og olje tror jeg. Sto 1588 kg på frakten min. Så skal bli gøy å se hva jeg kommer ned i. Noen mener vel at 100 kg er ca 50 hk. Så kommer jeg ned på 1370 kg, så er jeg kjempe fornøyd, og da får ca 450 på hjula, blir jeg over happy. :D:D

Da skal det bli mye blå røyk ja. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sp

er 100kg = ca50hk?! hva i alle dager..gjelder dette som en slags målestokk eller bare for e46 m3?

om det gjelder e30 også så vil det jo hjelpe noe enormt på isåfall..

Bare noe jeg har hørt, jeg vet ikke. Men at vekt har mye si, er helt klart. Når du har på et menneske i bilen, så kjenner man godt forskjell når du kjører alene, spes på bane. :D Og at det hjelper å lette en E30 er jo en kjenns gjerning :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt jaggu gjort litt i dag også. :D Tatt ned hele motor, gir og forstilling++. Skal bytte clutch, ta bort alt ABS dritten, bytte grenrør, bygge om til stålomspunnende slanger, hyrdr brekk med justering til bak hjula. Så skal motor pakka på plass igjen. Så i morgen blir det vask og div. Har ikke hatt bilen en uke enda, så er den i atomer snart. :? Skepisk. :D

rlj5nn5p4egj7kxhpi91.jpg

fhq6rlzhx3sp086chf4f.jpg

tcq1dmrwkg5ysfqdemqe.jpg

pb6h2636b8jus28mctdf.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg var dum som ikke veide bilen før jeg begynte å den ribbe den. Men den veier ca 1570 uten bensin og olje tror jeg. Sto 1588 kg på frakten min. Så skal bli gøy å se hva jeg kommer ned i. Noen mener vel at 100 kg er ca 50 hk. Så kommer jeg ned på 1370 kg, så er jeg kjempe fornøyd, og da får ca 450 på hjula, blir jeg over happy. :D:D

Da skal det bli mye blå røyk ja. :D

tror du må ta deg ein tur te doktoren... :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg var dum som ikke veide bilen før jeg begynte å den ribbe den. Men den veier ca 1570 uten bensin og olje tror jeg. Sto 1588 kg på frakten min. Så skal bli gøy å se hva jeg kommer ned i. Noen mener vel at 100 kg er ca 50 hk. Så kommer jeg ned på 1370 kg, så er jeg kjempe fornøyd, og da får ca 450 på hjula, blir jeg over happy. :D:D

Da skal det bli mye blå røyk ja. :D

tror du må ta deg ein tur te doktoren... :shock:

Jasså, hvorfor det ?? :idea:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...