Gå til innhold

En epoke i livet mitt er over, E46 M3 er solgt. Hjelp...


M3 Yngve
 Share

Anbefalte innlegg

hvor i sandefjord er det du holder til egentlig?

Legger ikke ut hvor bilen står her på forumet. :D

hehe, det skjønner jeg! hadde vært gøy å sett prosjektet. så får satse på at jeg ser den tilfeldig engang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men lavere vekt har jo helt andre åpenbare fordeler i tillegg til bedre aksellerasjon. Altså kurvehastighet/veigrep. Toppfarten vil være den samme, det vil bare gå kortere tid å nå den

Gir lavere vekt bedre veigrep?

Gir lavere vekt større kurvehastighet?

Jøss lærer visst noe nytt hver dag.

Dette er vel en bil d skal driftes en hel del med da, etter d jeg har forstått?..

Blir vel ikke så viktig med veigrep og slikt da vil jeg tro...

Veigrep er viktig i drifting, så du får bilen opp i god fart før du legger den bredt... jo bedre grep jo større fart, og deretter lengre sladd :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men lavere vekt har jo helt andre åpenbare fordeler i tillegg til bedre aksellerasjon. Altså kurvehastighet/veigrep. Toppfarten vil være den samme, det vil bare gå kortere tid å nå den

Gir lavere vekt bedre veigrep?

Gir lavere vekt større kurvehastighet?

Jøss lærer visst noe nytt hver dag.

Dette er vel en bil d skal driftes en hel del med da, etter d jeg har forstått?..

Blir vel ikke så viktig med veigrep og slikt da vil jeg tro...

Veigrep er viktig i drifting, så du får bilen opp i god fart før du legger den bredt... jo bedre grep jo større fart, og deretter lengre sladd :D

Helt sant, grep er utrolig viktig i drifting. Mye derfor jeg nå velger BMW som har mye mere grep en feks Nissan bilene. Håper med denne bilen at jeg kan kjøre en del raskere med mye sladd. :D Kjører helt nye dekk i konkuransjer, for å få mest mulig feste. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor i sandefjord er det du holder til egentlig?

Legger ikke ut hvor bilen står her på forumet. :D

hehe, det skjønner jeg! hadde vært gøy å sett prosjektet. så får satse på at jeg ser den tilfeldig engang :P

Ikke mye å se på nå heller, blir nok noen prøve skilt runder til våren. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært å levert dasjbord og div til flocking i dag. :D Og fått motor, gir og forstilling i vakse hallen. Ble så rent å pent så. :D Tatt av gir kasse og grenrør. Skal hente sinter lammel nå i kveld. Euro grenrør blir sendt fra Stockholm på mandag. :D

hxza063r9omwu8ug09qv.jpg

q8on0ylklqqviar60ew4.jpg

etqg0j5m0mlpweffqx40.jpg

evjgs77tqb0x172d0m4j.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor i sandefjord er det du holder til egentlig?

Legger ikke ut hvor bilen står her på forumet. :D

hehe, det skjønner jeg! hadde vært gøy å sett prosjektet. så får satse på at jeg ser den tilfeldig engang :P

Ikke mye å se på nå heller, blir nok noen prøve skilt runder til våren. :D

si fra! må bli rått å høre denna bilen med presse og lettere fri eksos! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir vell bra yngve?

Hvor mye HK og NM skal charger`n gi? Og hva gjør du med eksos? Bygger selv?

Blir det chip eller sprut? Du får vise meg en ting eller to tundt banen. Har bare blitt utrolig mye gate-drifting samt superstage drag på gardemoen. Denne jævla nissanen røyk dagen før hver eneste treff, så har ikke blitt mange rundene rundt rudskogen. Vi får gå sammen en 20-30 pers og leie rudskogen en hel dag :D Skulle ikke bli vanskelig og finne frivillige.

Holder du på langt unna Anders eller? Kunne kansje tatt en tur og kikket litt en dag når ting faller litt på plass 8)

Nå får jeg stikke ut i garasjen selv og fikle litt. STÅ PÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir vell bra yngve?

Hvor mye HK og NM skal charger`n gi? Og hva gjør du med eksos? Bygger selv?

Blir det chip eller sprut? Du får vise meg en ting eller to tundt banen. Har bare blitt utrolig mye gate-drifting samt superstage drag på gardemoen. Denne jævla nissanen røyk dagen før hver eneste treff, så har ikke blitt mange rundene rundt rudskogen. Vi får gå sammen en 20-30 pers og leie rudskogen en hel dag :D Skulle ikke bli vanskelig og finne frivillige.

Holder du på langt unna Anders eller? Kunne kansje tatt en tur og kikket litt en dag når ting faller litt på plass 8)

Nå får jeg stikke ut i garasjen selv og fikle litt. STÅ PÅ!

Takk takk, :D He he, har vært min dose i garasjen i dag. Ble litt forandring i planene her nå, skal selge det kompressor kittet jeg har. Så har jeg noe på gang med noe 8) . :D Blir mere hk og nm tror jeg. :D Når alt er på plass, skal jeg dele det med deg og dere. :D Skal sette på org euro grenrør, mulig jeg bruker org Usa annlegget under bilen, for det har ikke katter. Men mulig jeg bygger helt nytt i rust fritt. Det er rust fritt det org da. Bak potte vet jeg ikke enda, mulig org eller Gruppe M titan, men det bråker så mye. Orker ikke sånn DB målings fyrer som var etter meg hele tiden i fjord. Kan da ta noen runder på banen med deg jeg. Det beiste av en bil du lager, blir nok ikke den mest lett kjørte kansje, men bare å skru ned litt trykk, så hjelper det. Leie av banen er jeg med på vet du. :D Ja, holder til rett i nærheten av der Lille er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...