Gå til innhold

En epoke i livet mitt er over, E46 M3 er solgt. Hjelp...

Anbefalte innlegg

Skrevet
Uff da... Kjedelig det!! 4 var ikke værst;) Og blir nok sikkert bedre med" clutch" og brekk;) Begynner du å kjenne bilen å få flyt på den eller? Er nok kanskje en litt vannskelig bil å kjøre, men når du får skikkelig flyten på den tror jeg dette kan bli enormt bra;)

Ja, denne bilen er nok ikke så lett kjørt som en Nissan. Den går mye bedre og har mye mere feste bak, men det er jo feste som er gøy. Så på baner med stor fart, er denne bilen meget bra. Har ikke bygd denne bilen for å vinne drifte løp, er bygd for å ha det meste mulig gøy å skru minst mulig på treff. 8) Så med ny 3 plata Tilton clutch nå, så tror jeg det meste av barne sykdommer er borte. 8)

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Da er gir kassa ute, og tror du ikke clutch lammellene ikke passet. :twisted::twisted: Større diameter på nyere Bmw sies det. Noen mener fra 04, men jeg har 02 mod.?? Så nå er ToreBmw på spore, etter nye for meg. For håpe jeg får de her på fredagen, eller senest mandag. Vist ikke får jeg sette på org clutch eller den UUC igjen. Er clutch plata som er problemet, er for slapp tilbake. Fant også ut at det ene gir kasse feste hadde tatt kvelden. Hardy koblinga liker ikke min kjøre stil heller 8) . Så nye hardere fester er kjøpt og ny hardy kobling har jeg liggende. 8) Så Mo i rana er under rekke vidde. :D:D:D

r3koa6fqmunz869bom14.jpg

ffousmx4zv89cyadx5uv.jpg

8pd0t75i08kda2ccm1g1.jpg

Skrevet

Hvordan syntes du D2 coiloverne fungerer, mulig du har nevnt det tidliger, men nå har du jo fått testet dem anda litt.. Noe du vil anbefale? De er jo relativt billige forhold til KW.. Skal mest sannsynlig ha et av dem på min ila sommeren..

Skrevet
Hvordan syntes du D2 coiloverne fungerer, mulig du har nevnt det tidliger, men nå har du jo fått testet dem anda litt.. Noe du vil anbefale? De er jo relativt billige forhold til KW.. Skal mest sannsynlig ha et av dem på min ila sommeren..

De funker helt fint dem, har aldrig kjørt med KW jeg. Er lett å justere og er fine å kjøre på veien også med. Jeg skal ha enda hardere fjærer bak, så jeg slipper at den understyrer. Så tror det bare er å handle. :D

Skrevet
jeg har troa på du vil gjøre det bra med bilen!! hvis ikke i år, så neste har du neste år! :D:D:D:wink:

Har ikke bygd denne bilen for at det skal bli en vinner bil i drifting. Ønsker meg mere en universal bil. Drifting, time attac og rolige runder med prøve skilt. Noe jeg syns jeg har fått til greit. Kjørte til en 4 plass på Gardermoen i drifting på lørdag, så med litt små justeringer, bytte fjærer bak, få bedre vinkel på styringa og ikke minst bli bedre sjåfør på bilen, kommer det virkelig til å bli gøy. Bilen er virkelig fin på høy hastighets sladder. 8)

Skrevet

sykt.. var å kjørte på acr nå sist lørdag.. gleder meg bare mere og mere til sommertreffe.. ble freesht med skikkelig klimaanlegg igjen^^

blir sykt bra å få se en bmw med skikkelig motor nå.. ble kjedelig med bare japser nå sist helg.. :P

Skrevet
skjer med bilen etter denne sesongen engentlig?

Hm, hva lurer du på?? Om jeg skal bygge den om, lakke, trimme mere eller selge??

Skrevet

Hm, hva lurer du på?? Om jeg skal bygge den om, lakke, trimme mere eller selge??

etter som du skifter biler ofte så tenkte jeg på om du skulle selge eller beholde den ja :wink:

Skrevet

etter som du skifter biler ofte så tenkte jeg på om du skulle selge eller beholde den ja :wink:

He he, så langt har jeg ikke tenkt, men tror nok jeg kommer til å beholde denne en stund. Men alt er jo til salgs :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...