Gå til innhold

En epoke i livet mitt er over, E46 M3 er solgt. Hjelp...

Anbefalte innlegg

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

ja det var sykt kult å se kjøringa og ikke minst høre lyden i bilen.. er bare å komme oppover flere ganger=)=)

Skrevet

Skulle bare som andre her grattulere med 1 plassen i helga, sto bare å gliste når bimmern kom på skrå forbi teltet vårt gang på gang ;D

Skrevet

Super helg yngve og grattis m første plass i breisladden. fikk det ikkje like godt til med volvoen i breisladden;)

flott bil og kjøre selvom hjulstillingen din var noe merkelig på lørdagen;)

Skrevet

He he, da var vi endelig kommet oss hjem, etter 233 mil i Hiacen med M3en på henger. Har sittet å regnet litt på hvor morsomt jeg/ vi har hatt det i helgen, å kom frem til disse talla. :D:D:D

Har kjørt opp 40 stk bak dekk, da 8 stk helt nye, kjørt opp ca 170 liter bensin. Da kommer man ca 30 mil rundt å rundt, he he. 8)8)

Så hvor mange kg, liter eller hva man skal regne røyk i, vet jeg ikke. 8)

Så fant jeg ut at den bruker ca 5 liter på mila, med fult hjulspinn på 3 og 4 gir, syns ikke det er så galt.

2 stk frem dekk og en bære arm. :D

Fant ut at et nytt 225/45-17 dekk, varer kun 7.5 km, dvs 2 runder. :D:D Da hadde jeg fult hjulspinn på 80% av banen. Hadde 4 gir og 200 km på bakhjula og ca 140-160 på bilen i full sladd. 8)

For bare takke E46 diesel, som reddet helgen min. Var en foring som var på vei ut. En org e46 bærebru, passer men ikke helt. Fikk noe slark og "sjø gang" på spissinga. Men var ikke noe problem, bare enn lå breit. :D

Tusen takk for en kjempe helg til alle som var der, og takker for skryt av dere alle. :D:D

Jeg kommer nok til Mo neste vår også. Blir litt langt og ikke minst går det alt for mye kr i å flytte seg fra Sandefjord og opp dit, med disse jævla prisene på drivstoff. :evil: Så noe høst treff tror jeg ikke det blir.

Om noen har bilder og ev film, så bare å legge ut. :D

Ps. nye bære bruer er bestilt oss Koed.

Skrevet

Hehe, 40 bakdekk??? Sykeste jeg har hørt!:) Holdt et sett dekk virkelig bare to rundet rundt banen?

Skjønner det blir langt og dyrt å forflytte seg fra sandefjord og opp hit flere ganger i året, men all ære til deg som tar deg tid og rå til dette! Tror du ikke du angrer!?;-)

Hva synes du om banen da, sånn samenlignet med de andre to vi har i sør!?

Skrevet
Hehe, 40 bakdekk??? Sykeste jeg har hørt!:) Holdt et sett dekk virkelig bare to rundet rundt banen?

Skjønner det blir langt og dyrt å forflytte seg fra sandefjord og opp hit flere ganger i året, men all ære til deg som tar deg tid og rå til dette! Tror du ikke du angrer!?;-)

Hva synes du om banen da, sånn samenlignet med de andre to vi har i sør!?

Ja 40 stk ble brukt opp :D 8 nye og resten sånn helt greie jeg har funnet. Må bare takke Dan fra Mo, som hadde samlet inn 18 stk brukte dekk til meg. :D Banen er over legen, var der oppe i fjord også. Kommer til våren igjen. Nå står en liten tur til Kristiansand og 3 runde Powerdrift, nå til lørdagen. Så står Mantorp og Gatebil der. Meget grom bane det også. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...