Gå til innhold

En epoke i livet mitt er over, E46 M3 er solgt. Hjelp...

Anbefalte innlegg

• Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
He he, da var vi endelig kommet oss hjem, etter 233 mil i Hiacen med M3en på henger. Har sittet å regnet litt på hvor morsomt jeg/ vi har hatt det i helgen, å kom frem til disse talla. :D:D:D

Har kjørt opp 40 stk bak dekk, da 8 stk helt nye, kjørt opp ca 170 liter bensin. Da kommer man ca 30 mil rundt å rundt, he he. 8)8)

Så hvor mange kg, liter eller hva man skal regne røyk i, vet jeg ikke. 8)

Så fant jeg ut at den bruker ca 5 liter på mila, med fult hjulspinn på 3 og 4 gir, syns ikke det er så galt.

2 stk frem dekk og en bære arm. :D

Fant ut at et nytt 225/45-17 dekk, varer kun 7.5 km, dvs 2 runder. :D:D Da hadde jeg fult hjulspinn på 80% av banen. Hadde 4 gir og 200 km på bakhjula og ca 140-160 på bilen i full sladd. 8)

For bare takke E46 diesel, som reddet helgen min. Var en foring som var på vei ut. En org e46 bærebru, passer men ikke helt. Fikk noe slark og "sjø gang" på spissinga. Men var ikke noe problem, bare enn lå breit. :D

Tusen takk for en kjempe helg til alle som var der, og takker for skryt av dere alle. :D:D

Jeg kommer nok til Mo neste vår også. Blir litt langt og ikke minst går det alt for mye kr i å flytte seg fra Sandefjord og opp dit, med disse jævla prisene på drivstoff. :evil: Så noe høst treff tror jeg ikke det blir.

Om noen har bilder og ev film, så bare å legge ut. :D

Ps. nye bære bruer er bestilt oss Koed.

Hei og hopp!

Godt å høre at dere kom trygt hjem!

Må bare få takke for et par sinnsyke runder på banen! Når man legger rumpa så langt ut at røyken fra bakdekka kommer inn siderutene byner blodpumpa å jobbe en del ekstra! Du kan vikrelig kjøre bil! :D

Skjønte det sånn at du ikke kommer opp til høsten, men vi gleder oss allerede til våren og håper du dukker opp da!

PS: Du får takke madammen også, for lånet av setet :)

MVH

Torstein

Skrevet

Gratulerer så mye med 1. plassen. Velfortjent. Var ute på banen og kjørte noen runder, så fikk orkesterplass til litt av kjøringen din. Helt rått :D

Skrevet

heftig å se deg drifte :) ikke like heftig med volvoen da:P

bra du fikk fikset bærearmen din, hadde vært litt kjedelig om ikke, men gjett om det blir driftebil på meg til neste år, JADA :)

Skrevet

Din bil det røyk mest av 8)

Helt rått å se en BMW knuse japser :)

Gratulerer med 1.plass forresten :)

La sammen alle klippene til en "film". Den er snart ferdig opplastet. Første gang jeg gjør dette så vi får se hvordan det blir :)

Skrevet

Herlig! Det er liten tvil om at det der funker. Ser ut som du begynner å få dreisen på det. Syns nesten synd på tredjemann som kjørte i blinde inni der..

Var det en Sierra som gikk i veggen i slutten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...