Gå til innhold

Ipod E90


Anbefalte innlegg

Nei, jeg har ikke det. Visste ikke om det. Fikk litt lite info om dette. Spurte om kontakten under midtarmlene, og ble fortalt at det var til MP3 spiller. Mister jeg mange muligheter da ? Kan jeg lade spilleren fra denne kontakten ? Får jeg opp sang tittel på display ? Kan spilleren styres fra rattet ? HeHe.... Det ble mange spørsmål :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen forresten:) Såg ikke at du var ny før nå.

Beklager, jeg mente midtarmlenet ja. Dette skal kunne ettermonteres med sett som du f.eks. kan få kjøpt hos GS bildeler ( www.gsbildeler.no ). Jeg kjenner ikke funksjonaliteten på disse ettermonteringene så det må andre uttale seg om. Med den originale så lader den ja. Er egentlig nok å bare plugge inn en USB minnepenn. Får da opp filnavn på display og dette kan styres fra rattet som ved bruk av CD.

Du kan jo undersøke om det er for sent eller om du fortsatt kan rekke å få det med på bilen?

Vi må få se bilder når gliset kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke den geniale USB kontakten i min, da bilen ble kjøpt brukt, men har kjøpt følgende tilkobling for min Ipod.

http://catalog.belkin.com/IWCatProductP ... _Id=149006

Med denne blir Ipoden ladet og med en kort minijack ledning koblet mellom denne og AUX inngangen får du lyd på anlegget. Da kontrollerer du volum fra stereoen, men må velge album eller spillelister direkte på Ipoden. Dette fungerer greit. Denne er også koblet slik at hver gang du stopper bilen går Ipoden i pause, slik at du kan fortsette å spille på det albumet du var ved neste kjøretur gang.

Jeg kjøpte dette kitet på den lokale elkjøp butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes greit ut, jeg går nok for en slik jeg også, foreløpig. Skjekket med lokal BMW forhandler i dag. Ingen problem å få ettermontert USB plugg i hanskerommet. Pris ca 3000-4000 kroner, vet ikke helt om det er verdt det, høres grei ut den løsningen du bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes greit ut, jeg går nok for en slik jeg også, foreløpig. Skjekket med lokal BMW forhandler i dag. Ingen problem å få ettermontert USB plugg i hanskerommet. Pris ca 3000-4000 kroner, vet ikke helt om det er verdt det, høres grei ut den løsningen du bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant denne på BMW USA's nettside. Langt hyggeligere pris enn i Norge, spesielt nå når dollaren er så lav. Noen som vet hvordan det er å innstallere denne selv ?

iPod® Interface Adapter

--------------------------------------------------------------------------------

Integrates the Apple iPod into the BMW audio system and allows you to control and listen to your iPod music collection by using the vehicle's radio and steering wheel controls. Adapter also charges the iPod's internal battery when the vehicle is running.

$319.95

This device cannot be used in conjucntion with the 6-disc CD Changer. Compatible with 4th and 5th generation iPods, iPod mini and iPod nano. Not compatible with the 3rd generation iPod or earlier and the iPod shuffle. For vehicles without navigation system produced from 03/05 on and for vehicles with navigation system produced from 09/05 on.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...