Hankook Skrevet Januar 5, 2008 Share Skrevet Januar 5, 2008 Jeg har en e34 med a/c Har koblet av a/c pumpa grunnet slark. Har alltid vært veldi svak styrke i varmeapparatet di siste 4årene. Tenkte litt på om det kan være pollenfilteret som er tett, noen som vet hvor dette ligger henne? Andre tips om hva som kan være årsaken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ADHD POWER Skrevet Januar 5, 2008 Share Skrevet Januar 5, 2008 gåen vifte motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 5, 2008 Share Skrevet Januar 5, 2008 Garantert at ditt pollenfilter/microfilter som er tett, ihvertfall hvis du ikke har skifta det på 4 år . DIY her, vær tolmodig, litt knotete å komme til. Slik så mitt filter ut når jeg skifta det forrige vinter! Skal si det ble trøkk i varmeapp. etterpå . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bastard Skrevet Januar 5, 2008 Share Skrevet Januar 5, 2008 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hankook Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2008 Da har jeg skiftet pollenfilteret og gjett hva: Det funket, var jo som natt og dag:P Takk for hjelpen Steffan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 Da har jeg skiftet pollenfilteret og gjett hva:Det funket, var jo som natt og dag:P Takk for hjelpen Steffan Det var så lite så! Og suverent at du skrev her hva som var problemet. Fint for andre, som søker på tilsvarende problem . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 bytta pollenfilter på begge bilene før jul, skal si at det vart mye bedre! Særlig 320'en. den var veldig plaga med dugg før vi bytta det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå