Espen^^ Skrevet Januar 5, 2008 Skrevet Januar 5, 2008 Skal få lakkert noe på bilen min snart så skal eg gjøre grunnarbeidet selv så lurte eg på ca pris. noen som veit? Det som skal lakkeres er: Begge forskjermene(helt nye),panser og fra fangeren og opp til kanten i karosseriet bak der med tank lokket. Og muligens hekk og sideskjørter Espen B
Mexos Skrevet Januar 5, 2008 Skrevet Januar 5, 2008 Vanskelig å si, men Panser tror jeg er dyrt å lakkere. Tror dette fort havnet på en 10 000kr.
JoCCe Skrevet Januar 5, 2008 Skrevet Januar 5, 2008 kan sjekke dette opp på mandag om jeg husker på det, da kan æ gi dæ eksakte priser utifra åssen deler du skal ha lakka (perioder osv.. )
bård Skrevet Januar 5, 2008 Skrevet Januar 5, 2008 Det kan jo variere veldig i pris, kjenner du noen som lakkerer blir dett jo billig, men drar du til byens dyreste lakkverksted å skal ha kvittering på jobben så blir det dyrt.. Det beste er vel å dra minnom diverse lakkverksteder å få et prisoverslag.
Espen^^ Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Skrevet Januar 5, 2008 10 000,- syns eg hørtest vel mye ut. men de tar vel eg fast pris ved start av lakkboksen uansett kor mye som skal lakkes Kompis av eg fikk gjort grunnarbeidet på taket på sin e34 altså heile taket. og så tok dei overflaterust på begge hjulbuene og lakket opp til kanten. det betalte han 7000,- for. og lakke en hel bil tar de ca 16 000 for vist man gjør grunnarbeidet selv bor på landet så eg tror det er litt billigere
Mexos Skrevet Januar 5, 2008 Skrevet Januar 5, 2008 Ja da har du sikkert litt bedre priser der Det lureste er nok å dra rundt å høre som det skrives her. Er ihvertfall enkelt å spare flere tusenlapper ved å skjekke opp litt da prisen kan variere veldig fra plass til plass. Jeg får lakkert opp 2 framskjermer, grillen, 2 speil, førerdør og lista på bakluka til 2500kr. Men Det er det en kompis av meg som gjør
Espen^^ Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Skrevet Januar 5, 2008 det var billig. søskenbarnet mitt er ganske flink til og lakkere. men eg må leie lakkboks for 1600,- + lakk +25liter diesel til lakkbosen . veit ikkje om det lønner seg? Han lakker sikkert for en kasse øl
Mexos Skrevet Januar 5, 2008 Skrevet Januar 5, 2008 Tja, kan godt hende det lønner seg, men er ikke sikkert du sparer enormt på det.
tmp Skrevet Januar 5, 2008 Skrevet Januar 5, 2008 Hva med og kombinere lakk, med ferie i polen .Lakkerte bilen min der i sommer, da jeg vr på ferie der. Betalte 11000,-, og da gjorde jeg ingenting selv. De gjorde en super jobb, og da jeg fikk tilbake bilen, var den til og med renset inni... Prisen var for hele bilen, ink grunnarbeid\demontering, og met. lakk..
Espen^^ Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Skrevet Januar 5, 2008 det hadde hvert noe. jobber på sjøen. så jeg har mye fri kossen er det og kjøre dit?
Magge Skrevet Januar 6, 2008 Skrevet Januar 6, 2008 ^^Espen: Er som sagt tidligere her varierende priser på verksted. Men personligt ville jeg gjort det for 6-7 lapper uten kvitering. Går en del i materiell. Du finner sikkert noen som kan gjøre det billigere. Jeg bruker tross alt dyreste lakkmerket som er å få. Så må kompansere for det
Espen^^ Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Skrevet Januar 6, 2008 ka med og få den lakkert i estland? er ikkje det billig. siden eg har hvert der før og er litt kjent der
Dirty Skrevet Januar 6, 2008 Skrevet Januar 6, 2008 Omg dyre priser! betaler 6-7 får HELE bilen. da klar til lakk!
Magge Skrevet Januar 6, 2008 Skrevet Januar 6, 2008 jeg gidder hvertfall ikke jobbe gratis. Folk har valget... lakke med meg for 15 eller gå på et verksted å betale 25-30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå