Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er kjempe fint å kjøre til polen. Ta bilen til ystad, ferje over til polen. Derifra er det 1,5 time med kjøring til Drawsko, der jeg lakkerte bilen min. Det blei gjordt på ett skikkelig verksted, og ett av de dyreste deromkring. Kunne få lakkering til under 5000,- i de litt større byene, men da kunne ikke de jeg kjenner der nede garantere for kvaliteten.

Skrevet
ka med og få den lakkert i estland? er ikkje det billig. siden eg har hvert der før og er litt kjent der

Hmm Estland er vel det beste av de landene der borte. Har reist en del i Estland, Latvia og Litauen (fra sjøsiden) og fikk best intrykk av forholdene lengst nord feks Tallin. Hadde nå ville hatt en kontakt der borte slik at man ikke risikerer å bli lurt.. Er mange som jobber her i Norge så de skulle da vel ikke være helt umulig å komme i kontakt med noen.

Skrevet
jeg gidder hvertfall ikke jobbe gratis. Folk har valget... lakke med meg for 15 eller gå på et verksted å betale 25-30

Når du sier lakke med meg for 15... hva innebærer det?

Kun ytre overflater eller full lakering av invendig motor rom etc.?

Hva hadde du tatt for å lakkere en 7 er?

Skrevet

Da mener jeg bare utvendig. Dette er da inkludert alt grunnarbeid. Plisen blir selvfølgeli høyere hvis bilen har en hel haug med bulker og rust. Dette med polen osv... er jeg litt skeptisk til. Man vet ikke hvor vidt de gjør ett godt grunnarbeid. greit nok det kan man ikke vite her til lands heller, men kan hvertfall reklamere på det om du får det gjort i norge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...