-Roger- Skrevet Januar 5, 2008 Skrevet Januar 5, 2008 Ønsker og kjøpe denne sentrallåsmotoren til e36 http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... 7&type=new Bilen min er forøvrig en 93 mod e36 coupe, og den står i førerdøren.. '
-Roger- Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Skrevet Januar 6, 2008 Ja jeg er interresert Hvor mye skal du ha for den?
Riefarn Skrevet Januar 6, 2008 Skrevet Januar 6, 2008 Har du delenummeret på den så skal jeg ut å sjekke etterpå, har til alle dørene... så jeg ikke tar feil..
-Roger- Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Skrevet Januar 6, 2008 Vet du forresten om jeg må ha til alle dørene for at de skal fungere i lag? Altså hvis jeg kjøper en av deg, så vil den kanskje ikke fungere med de andre som står i bilen pr i dag?
Tommy Skrevet Januar 6, 2008 Skrevet Januar 6, 2008 Vet du forresten om jeg må ha til alle dørene for at de skal fungere i lag?Altså hvis jeg kjøper en av deg, så vil den kanskje ikke fungere med de andre som står i bilen pr i dag? Det skal vere den samme boksen som står i alle dørene, så det er bare plug and play.
-Roger- Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Skrevet Januar 6, 2008 Ok.... Høres bra ut Hvor mye skal du ha for den riefarn? Bare send meg pm!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå