Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei padi takker for gode svar..var feil å si et annet forum.. var her inne bare på et annet diskusjonforum..så veldig bra ut, har bestilt m.tech fanger til min nå. hjelper på litt toning er også på vei..bilen er sølv men irriterer meg over chrom lister så prøver å få tak i svarte vet du om noen som har..tenkte jeg skulle legge ut noen bilder men fant ikke helt ut av det..

Men som sagt var imponert over bilen din. vil ikke ha noe råne preg men vil det skal se strøkent ut

marius

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
hei hei padi takker for gode svar..var feil å si et annet forum.. var her inne bare på et annet diskusjonforum..så veldig bra ut, har bestilt m.tech fanger til min nå. hjelper på litt toning er også på vei..bilen er sølv men irriterer meg over chrom lister så prøver å få tak i svarte vet du om noen som har..tenkte jeg skulle legge ut noen bilder men fant ikke helt ut av det..

Men som sagt var imponert over bilen din. vil ikke ha noe råne preg men vil det skal se strøkent ut

marius

Hei marius

Bare hyggelig å kunne hjelpe.

Takk for hyggelig tilbakemelding på bilen, det er alltid kjekt med det :D

Jepp er enige i deg med at et M-Tech kit hadde vært fint. Jeg tenker det kommer nok et sånt kit til sommeren.

Toning blir også konge fint, men jeg gidder ikke å tone framvinduene, bilen kom ferdig tonet så det får holde :D

Ja det blir fint med svarte lister på bilen,det passer på sølv bil det.

Hmmm hvis du prøver på Koed.dk og Schmiedmann også velger du land derreter bilmoddel også brukte deler, så kan du velge utvendig utstyr. Tror du vil finne noe der. De har biler inne som skal hugges opp, men selger først ut delene.

Inne på schmiedmann så jeg at de hadde lister i svart..

Prøv disse.Hvis du ikke finner noen lister der så gi beskjed, så skal jeg se om jeg ikke finner det noen andre plasser.

Glenn

Skrevet

hjertelig tusen takk padi..

får inn å leite litt..skal legge inn noen bilder en dag så du får se hvordan det er før jeg har kommet igang. må holde meg oppdatert med bilen din også.. alltid kjekt å se hvis det skjer noe nytt.

Marius

Skrevet

Hei:p Ej synst at 19" passa best på E-46 da, men 18" verte litt for lite!! har selv en E-46 coupe med 19" BBS, og er svert fornøgd med dei... Er utrulig lite sporing av mine vertfall.. Dei har dimensjon 235/35/19 framme å bak!!!

qiy59rolea7y2zn6rh3l.jpg

Her er den bilen ej har med 19" BBS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...