Gjest Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 er det noen som har peil på om bagasjelokkspoilere fra e30 passer på e21?med tanke på bredde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbteknik Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 ja det går fint, men hvis du finner en spoiler som går ut over koffertlokket på siderne lissom.. må du justere litt, men å feste det går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 hva er bredden på E21 lokket? om eg ikke husker feil, så er E30 lokket 128 cm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e21baur Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 Jeg monterte denne på min e21 baur. og det viste seg at denne var litt bredere en de som jeg har sett i virkligheten før. Og det var en gang en som kjørte rundt med e30 zender spoiler på en e21 men det såg bare rart ut. Viser bilde av alpina spoileren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå