lunde Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 Det har seg sånn at det enne hjullageret på venstre side er ødelagt ,men har ikke fått bytta det så det er endel slakk i hjulet .. Skulle sjekke om diffen funka som den skal ..Jekka bilen opp og rulla for hand på det enne hjulet, men da gikk det andre samme vei..DEt har det ikke gjort før..Drar jeg hjulet rundt litt hardt henger det andre litt etter men så kommer det samme vei igjen jeg legger fra meg 2 striper.Er ca 25% sperre,men er orginalt da! Bilen er kjørbar ,men knekker avogtil fra den enne bakhjulet men tror det bare er det hjulageret som lager den lyden eller er det diffe?? Hvorfor går hjulene samme vei når jeg ruller på dem? Er diffen gåen? Hva kan være galt??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m50teck Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 viss de er 320i du har så er de ikke diff sperre på de. viss du tar å setter bilen i gir og vrir på begge jula så kan du kjenne om de er slerk i klokka viss de er de så forklae de en del, da er sjansen stor for at klokka snart tar kvell:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunde Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2008 Den spinner på begge hjulene på grus osv Skal prøve det du sa..Mem skal hjulene gå samme vei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 Jekk opp kun det ene bakhjulet. Er det andre hjulet tungt å snurre har du diffbrems/evnt knust no inni der. Går det lett rundt uten ulyder er alt i orden. Min E30 med gamle diffen før jeg skifta den pga. slakk la ALLTID to svarte striper, uten diffbrems. Vet ikke grunnen til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 ikke diffsperre på 320 ? født i går eller? sier seg jo selv lunde! med den herjingen du holder på med! så er det jo diffen din som er sliten og den ryker snart! den"lille" diffen til bmw tåler ikke en dritt! sett på 325 diff med mellomaksling! jeg knakk 4 differ på 1 år! satt på 325 diff! og den er like fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 hvor får du disse tallene fra, 25% sperre på bilen din? jeg legger fra meg 2 striper.Er ca 25% sperre,men er orginalt da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 Du har altså en gåen diff og ingen sperre... case closed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 Du har altså en gåen diff og ingen sperre... case closed Words Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 spinner begge hjulene på asfalt? grus er jo ingen utfording for en råtass som deg med sperre på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 det kan jeg med atven min og btw:=) ingen sperre der:P (stiv bakaksel:P) men inthe har nok en diff liggende til deg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 ja klart det, har en 320 diff, 328 diff å 320 sperrediff, 325 sperrediff.. bare å handle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 jeg har en EKTE sperrediff 45% vis du betaler godt nok da kan du spinnne hehe. InthE : du har da ikke noe 320 sperrediff din pedofile mann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 haha jo har det din nekrofile gutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 hvis du har sperre/diffbrems så er det riktig att begge hjulene går samme vei når du vrir på dem i lufta.. men har du ikke sperre orginalt derimon.. da er det snart på tide å bytte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunde Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2008 Takk for svar! Er bilen kjørbar? Jeg la forresten fra meg 2 striper når jeg stod stille og børna på tørr asvalt! Han sa så han som solgte bilen til meg at det var sperre,men viser seg at det ikke er det Ög nei Dirtyboy, ble ikke født igår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå