bmw745 Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 Heisann! Jeg har en 3,2 liter med manuel girkasse fra min gamle E23 fra 84' som jeg er litt sugen på å putte i min 89' 525. Regner ikke med at det er så mange som har gjort det noen gang. men lurer nå på hvordan den passer i E34 i forhold til total lengden. Motorfester, om jeg må ha en kortere mellom aksel etc. Hadde vært morro om jeg hadde fått noe svar. Og hvis det skulle bli masse greier å få til denne motoren i bilen så er den alltids til salg. Motoren har gått ca 265000' km Kenneth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dunderdo Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 Er fult mulig det ja... Ikke så mye styr. Du må ha 535 mellomaksling da 3.2 blokka er i bunn å grunn samme blokk som 3.5 motoren. Det er oxo kjekt å ha 3.5 motor fester. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw745 Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2008 Er fult mulig det ja... Ikke så mye styr. Du må ha 535 mellomaksling da 3.2 blokka er i bunn å grunn samme blokk som 3.5 motoren. Det er oxo kjekt å ha 3.5 motor fester. hmm, ja, da får en se på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå