BmwKlovn Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 Selger nå min HPI Sprint 2 Drift grunnet pengemangel:( Jeg har kjørt 3 batteripakker med den og den fungerer kjempe. Bilen er 100% strøken og kan kalles ny. Det første jeg gjorde når jeg fikk den var å skjære vekk dekselet ved bakdiffen for å slippe tull med reima, å det fungerer knall, ingen skade skjedd! Jeg har også sperret diffen bak! Bilen selges selges som RTR uten karosseri som jeg ga 2600 for et par dager før jul. Jeg selger også med ny kjøleribbe med vifte til motor som ikke er brukt. Selges for 2000kr. Sry for dårlig bilder, men dere ser litt værtfall. Bilen ser skitten ut, men er ikke det. Er vel heller nesten bare støv da bilen ca ikke er brukt. Står også flasker på hjulene, disse er nå fjernet å hjulene under er strøkne! Send meg gjerne PM eller sms/ring på 93678229 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2008 Opp å stå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2008 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet Januar 11, 2008 Share Skrevet Januar 11, 2008 Gratisbump med teaser for folk som vil drifte RC biler: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2008 Det er en liten smakebit ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 Er det noe spesiellt med disse driftutgavene, stivere oppsett, rattutslag osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2008 Det er oppsett ja og innstillinger på det meste av hjulstillinger, hjulvinkler osv osv. Så er det med driftedekk da! På denne er det oljedempere og kulelager hele veien osv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet Januar 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2008 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iNthe Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 fet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2008 Pris og tekst endret! Går nå billig! Dette er MYE morro for pengene altså, kommer helt klart til å handle meg en ny så fort økonomien er bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2008 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Januar 29, 2008 Share Skrevet Januar 29, 2008 jeg syns noen burde kjøpe denne å bli med i rcdcn.no kjøring på harald hoistman karting osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet Januar 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2008 Det hadde vært noe ja;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2008 opp igjen, pris kan diskuters ved hurtig avgjørelse, også om lyskittene osv skal følge med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2008 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå