boost Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 selger mitt ubrukte flame kit. for 500kr + frakt. sjekk link for info bilde.. http://bsbildeler.no/butikk/visbilde...= FLAME_1.jpg http://www.bilforumet.no/kjopsalg/showp ... oduct=5423 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 Sånn skulle jeg ha hatt :whoa: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 Veit det har vært litt diskusjon osv om det før, men skader dette bilen? Går det ann å ha det på ein automatgir? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2008 Veit det har vært litt diskusjon osv om det før, men skader dette bilen?Går det ann å ha det på ein automatgir? ja det går ann.. pga du syrer sjøl når du vil bruke den. ved ein liten rød knapp:) so det skal ikkje være noen problem med automat kasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2008 Sånn skulle jeg ha hatt :whoa: ja detta hadde gjort seg på M3`n hehe berre å handle det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2008 er vel ein som skal ha det moro på rudskogen til sommern:) hehe når det kjem ein auda baki røvi på deg. berre å trykke å brenne vekk auda`n hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 er vel ein som skal ha det moro på rudskogen til sommern:) hehe når det kjem ein auda baki røvi på deg. berre å trykke å brenne vekk auda`n hehe høhøhø nå ble jeg i alle fall frista Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 Fin til og grille pølser på den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2008 klar for sending:) kjøp kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 blir det virkelig så stor flamme?må jo være skadelig for bilens plastikk og lakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 legger inn et bud jeg på 400+ frakt må være en grei måte og tine snøen på dette hehe:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2008 må ha 500+ frakt. frakta er vel på ein 50-70kr med brev. ja flammen blir veldi lang kan henda det kan ta skade men . kjem ann på kor lenge du ska grille folk i eit sett da:) ska ikkje ha den på i fleire min omgangen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2008 bump.. bud bud:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2008 bump:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2008 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå