AlXz Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 Ønsker å kjøpe litt div. deler til E36: Blant annet det jeg lister opp her: - Diamant svarte bakdører - + Alt annet i Diamant svart - Baklykter u/ oransje blinklys (M3) - Side blinklys (Ikke oransje!) - Spoiler - Frontfanger (M3 / Annet?) - Bakfanger (M3 / Annet?) - Panser - Grill - Skjermer + Kanskje flere ting Har du noe av dette?? Eller noe annet billig?? Send meg pm eller svar her Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klodrik123 Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 har høyre fremskjerm liggende, passer 2dørs og cab den er svart og rustfri men trenger lakk for å bli strøken.. kan fikse bilde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 har en grill uten nyrer som du kan kjøpe billig er en liten bulk i den men er ikke vanskelig og rette fargen er mauritsius blå men er dårlig i lakken regner med du må lakkere uansett selges billig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon318is Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 Jeg har Nyrer som er strøkne. Har også svarte styling nyrer til å sette utenpå de orginale. Frontfanger og Bakfanger har jeg også. Bare å ta kontakt dersom du ønsker bilder. Hvor i landet holder du til? Mvh Håkon ### OPPDATERT ### Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2008 Takker for svar som er kommet Tar kontakt om jeg er intrisert i det dere har postet.. Nå først er jeg mest intrisert i panser.., gjerne grå-sølv metallic (husker ikke helt det tyske navnet ) Men har du andre ting, så post gjerne / send meg pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 www.veng.no har panser som passer helt fint : ) koster deg 3700 ferdig levert dit den butikken du bestiller det på. sjekk ut før kl 9 om kvelden på katalogen dems. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2008 www.veng.no har panser som passer helt fint : ) koster deg 3700 ferdig levert dit den butikken du bestiller det på. sjekk ut før kl 9 om kvelden på katalogen dems. Skulle nok hatt noe billigere enn det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2008 BUMP! Ingen som har panser..?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmcat Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 Hei Jeg har frontfanger, rød.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RMstn Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 jeg prøver nokk en gang og selge lyktene mine, så jeg spør deg også gira på disse?? http://bsbildeler.no/butikk/visvare.asp ... /9155/1410 du skal få de for 1000. lappen om du er interisert. mvh Endre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2008 jeg prøver nokk en gang og selge lyktene mine, så jeg spør deg også gira på disse??http://bsbildeler.no/butikk/visvare.asp ... /9155/1410 du skal få de for 1000. lappen om du er interisert. mvh Endre Sorry..., likte ikke helt de lyktene der.. Tenker mer på orginale med soting/ikke oransje.. Lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2008 Ingen som har noe diamant svart å selge..?? "strøkne" bakdører , osv...???? Send pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 jeg har et par av de nye blinklysene på skjerme foran. de er brukt men ser nye ut. : ) altså fra 96 og oppover elns. de er hvite. orginale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djscream Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 jeg har Nyrer\grill, chroma ( facelift ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå