Johnny Bravo Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 Noen som kan si meg hvorfor det ser ut som høyre nærlys(xenon) på bilen min ser svakere ut enn på førersiden? Virker mer intenst på førersiden liksom. Har byttet pærer og det var sånn både før og etter jeg byttet...
Mack10 Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 Er begge lysene justert like høyt?! For det kan gi ganske så stort utslag på effekten..
Johnny Bravo Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Skrevet Januar 7, 2008 Det er jeg usikker på, men den plastikk-saken som går ned på bærearma er knekt. Tror det er den som går til justeringsmotoren. Men det skal vel ikke gjøre utslag bare på en lykt?...
AndersM Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 Lurer på en ting angående org xenon jeg også.. Byttet nylig pærer pga at den ene ble gåen(lyste mye gulere og blinket) den slokna også noen ganger.. Har satt inn nye pærer, men har samme problem nå også.. de lyser helt likt, men den ene xenonpæra slokner. skrur jeg av lysa og på igjen så er alt bra igjen. Sånn holder det på med jevne mellomrom.. Er det ballasten som er gåen? dyrt og bytte?
Truls 87 Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 Lurer på en ting angående org xenon jeg også..Byttet nylig pærer pga at den ene ble gåen(lyste mye gulere og blinket) den slokna også noen ganger.. Har satt inn nye pærer, men har samme problem nå også.. de lyser helt likt, men den ene xenonpæra slokner. skrur jeg av lysa og på igjen så er alt bra igjen. Sånn holder det på med jevne mellomrom.. Er det ballasten som er gåen? dyrt og bytte? jeg måtte bytte tenneren på min lampe. (ignition element) den hadde problemer med å tenne og jeg måtte skru av og på lysene flere ganger før den tente. Delen kosta vel ca 800,- og var skikkelig dritt å skifte. måtte plukke fra hverandre hele lampa, siden delen er skrudd fast inni lyktehuset bak reflektorene.
Truls 87 Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 Det er jeg usikker på, men den plastikk-saken som går ned på bærearma er knekt. Tror det er den som går til justeringsmotoren. Men det skal vel ikke gjøre utslag bare på en lykt?... hvis du parkerer forran en rett vegg vil du se ganske lett om en lykt er lavere enn den andre.
Johnny Bravo Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Skrevet Januar 7, 2008 oki.. Skal prøve det. Men uansett hvilken vinkel jeg titter inn i lyset fra så ser d mindre intenst ut enn det andre..
Padi Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 Det er jeg usikker på, men den plastikk-saken som går ned på bærearma er knekt. Tror det er den som går til justeringsmotoren. Men det skal vel ikke gjøre utslag bare på en lykt?... Jepp stemmer det,den går til justeringsmotoren for lyktene.Det denne gjør er å justere lyktene opp og ned ved f.eks når du kommer over en bakketopp.For å hindre at lysene stikker til værs justerer den lykta ned.Men denne går til begge lyktene og ikke bare ei. Glenn
Johnny Bravo Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Skrevet Januar 7, 2008 okidok.. Sjekket lysene i stad og det som jeg synes lyser litt dårligere er faktisk en 10 cm lavere på 3-4 meters hold enn det som lyser mest intenst. Men når jeg kikker inni lysene når de står på både oppe fra og under ifra så ser det mere blast ut liksom... Noe pes å justere de lyktene da? er vel bare noen slike hvite plastikkskruer, er det ikke?
THE WOLF Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 tror det er greit og få byttet den plastikk tingen som går på bærebrua foran,den regulerer lyset når du kjører. For og justere lykta er det noen hvite plastikkskruer med umbrako som oftest.
AndersM Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 Lurer på en ting angående org xenon jeg også..Byttet nylig pærer pga at den ene ble gåen(lyste mye gulere og blinket) den slokna også noen ganger.. Har satt inn nye pærer, men har samme problem nå også.. de lyser helt likt, men den ene xenonpæra slokner. skrur jeg av lysa og på igjen så er alt bra igjen. Sånn holder det på med jevne mellomrom.. Er det ballasten som er gåen? dyrt og bytte? jeg måtte bytte tenneren på min lampe. (ignition element) den hadde problemer med å tenne og jeg måtte skru av og på lysene flere ganger før den tente. Delen kosta vel ca 800,- og var skikkelig dritt å skifte. måtte plukke fra hverandre hele lampa, siden delen er skrudd fast inni lyktehuset bak reflektorene. Men lampa mi tenner helt fint, men er bare det at den kan slokne innimellom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå