calimero Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 Hei! Jeg har en e36 Coupe UTEN m3-fanger bak, så jeg ønsker å kjøpe en M3-list (diffuser) som sitter nederst bak på fangeren! Den skal være av typen som har plass til 2 enderør! Den bør være ulakkert. PM hvis du skulle ha en liggende:)
///Mysild Skrevet Januar 8, 2008 Skrevet Januar 8, 2008 schmiedmann, koed, gsbildeler... greie plasser å sjekke ut
Torra tuning Skrevet Januar 8, 2008 Skrevet Januar 8, 2008 Ta en till på E-bay. Søk bare etter m-tec diffuser. Kjøpte en fra taiwan till min faktisk:P Kosta meg kun 500kr ink frakt moms toll osv.... Bare be de sende den som gave. Ser veldig bra ut
Dirty Skrevet Januar 8, 2008 Skrevet Januar 8, 2008 jeg har en som du må fikse litt på 500,- er lakkert rød
Torbjørn H Skrevet Januar 8, 2008 Skrevet Januar 8, 2008 Jeg har en! ubrukt, ulakkert, får den for 900,- + frakt
calimero Skrevet April 4, 2008 Forfatter Skrevet April 4, 2008 bump! har vært hektisk med andre ting en periode, så jeg har enda ikke fått tak i en diffusor.. trenger en fort!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå