Joan E36 Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 Hei! Noen som har noen tips til hvilket lakkeringsverksted jeg bør velge? Tenker på pris og en bra jobb. Prisen bør jo være så lav om mulig men arbeidet bør også være greit. Jeg skal lakkere en hardtop til BMW E36 Cab. Setter stor pris på om noen vil og kan hjelpe meg med å få dette så billig som mulig da jeg akkurat har kjøpt meg bilen, og ikke har veldig mye til overs i lommeboka. Mvh Joan E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 Lakk den selv da vel, er ikke så vanskelig. Bare pass på et det er godt og varmt og ikke stress, bruk god tid mellom strøkene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2008 Hehe Jeg har aldri vært borte i det å lakke osv før =S Hvis ikke hadde det ikke vært noe problem. Men er redd det fort hadde blitt noen lakkflekker på ruten osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 Maskering min venn Masker resten av hardtoppen som du ikke vil ha farge på. Prøv litt, og blir det ikke bra så er det bare og levere til lakk. Hvis du blir fornøyd, ja da har du spart de kronene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joan E36 Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2008 Ja, er jo som du sier, om det går galt så er det bare å lever til lakkering Men du har ikke noen lakkeringsverksteder og anbefale? Mvh Joan E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 litt OT. men noen som veit kor man får kjørpt gode lakksprøyter ? og kor stor kompressor bør man ha for og lakkere? kor får eg tak i en god vann/olje utskiller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwberto Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 lakkspesialisten i fyllingsdalen samme butikk som mekonomen.. der har de gode sprøyter... jobbet der tidligere men har sluttet no... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwberto Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 den billigste sprøyten mener eg ligger på ca 1000... inkl kopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 tune billakkering har ikke så værst priser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå