Skimmy Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 har kjøpt meg turbo motor så da skal jeg selge gammel motorn, det er en 87 modell 325 motor, med getrag 260 girkasse. motoren var gådd 198000 når jeg tok den ut av delebilen. og da skiftet jeg rådelager, rammelager, stempelringer, alt av pakninger, ventiltetninger, tennplugger, vannpumpe, registerrem og rem strammer, og 3 vippearmer. har kjørt 88 mil etter jeg gjorde alt dette. motoren er veldig bra, ikke noe tikkelyder eller noe, går som ei klokke, aldri problem med å starte BUD
Skimmy Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Skrevet Januar 7, 2008 har bud på 7000 for alt, utenom grenrøre, da vi skal bruke det på en annen bil. bor i mo i rana i nordland. 50 mil unna deg
Skimmy Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Skrevet Januar 7, 2008 er jo bære å skaff deg penga å kom å hent, du veit hvor motorn står, nemmeli til xn din:P hehe
opasb Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 hehe..kos kos... ja skulle skaffa.. men klarer det neppe så fort :/
opasb Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 btw...funger turtallsperra ? TurtallskuttRæsarlag brotah..
Skimmy Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Skrevet Januar 7, 2008 ja den kutt på 7000. et kvasskam(usikker på fabrikat) og chippa er den også.
janders Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 jeg byr 7500,- må den hentes eller kan frakt årdnes?? jeg betaler den seff;-)
Skimmy Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Skrevet Februar 7, 2008 hej, ja kan ordne frakt. men hadde vært lettest for meg vist den har blitt henta, men vist du ikke har mulighet for det kan jeg sende. kan høre i morgen på pris.
janders Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 hej, ja kan ordne frakt. men hadde vært lettest for meg vist den har blitt henta, men vist du ikke har mulighet for det kan jeg sende. kan høre i morgen på pris. toppers:-) du kan sender meg mld på tlf 47262611:-) er det ledningsnett og hjerne med motoren??
Skimmy Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Skrevet Februar 7, 2008 Ja det er ledningsnett å hjerne, er alt for å start den opp. eineste er at det er ikke girstang på girkassa, men den tar du bare fra gammle girkassa di. sender melding når jeg har undersøkt frakt pris
janders Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 Ja det er ledningsnett å hjerne, er alt for å start den opp. eineste er at det er ikke girstang på girkassa, men den tar du bare fra gammle girkassa di. sender melding når jeg har undersøkt frakt pris knall:-D jeg SKAL ha den;-)
oxygaxe Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 Denne motoren funka rimelig greit, kvass sak. Gleder meg til du får turbomotoern i gang Må vel starte bygginga selv så jeg ikke blir ifrakjørt på ACR i sommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå