Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

har kjøpt meg turbo motor så da skal jeg selge gammel motorn, det er en 87 modell 325 motor, med getrag 260 girkasse.

motoren var gådd 198000 når jeg tok den ut av delebilen.

og da skiftet jeg rådelager, rammelager, stempelringer, alt av pakninger, ventiltetninger, tennplugger, vannpumpe, registerrem og rem strammer, og 3 vippearmer.

har kjørt 88 mil etter jeg gjorde alt dette.

motoren er veldig bra, ikke noe tikkelyder eller noe, går som ei klokke, aldri problem med å starte

BUD

PIC_0020.jpg

PIC_0019.jpg

P1040078.jpg

PIC_0222.jpg

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
Skrevet

hej, ja kan ordne frakt. men hadde vært lettest for meg vist den har blitt henta, men vist du ikke har mulighet for det kan jeg sende. kan høre i morgen på pris.

Skrevet
hej, ja kan ordne frakt. men hadde vært lettest for meg vist den har blitt henta, men vist du ikke har mulighet for det kan jeg sende. kan høre i morgen på pris.

toppers:-) du kan sender meg mld på tlf 47262611:-)

er det ledningsnett og hjerne med motoren??

Skrevet

Ja det er ledningsnett å hjerne, er alt for å start den opp. eineste er at det er ikke girstang på girkassa, men den tar du bare fra gammle girkassa di. sender melding når jeg har undersøkt frakt pris

Skrevet
Ja det er ledningsnett å hjerne, er alt for å start den opp. eineste er at det er ikke girstang på girkassa, men den tar du bare fra gammle girkassa di. sender melding når jeg har undersøkt frakt pris

knall:-D jeg SKAL ha den;-)

Skrevet

Denne motoren funka rimelig greit, kvass sak.

Gleder meg til du får turbomotoern i gang ;)

Må vel starte bygginga selv så jeg ikke blir ifrakjørt på ACR i sommer ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...