Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tviler veldig sterkt på att Vanosen får en bil til å gå på 5 sylindre, den forandrer åpne og lukke tider til innsugs eller / og eksos ventilene noen få grader.

En annen ting som får en BMW motor til å gå på 5 syl er coilene, vanlig feil att en eller flere coiler bryter sammen, sjekk de enkelt med en tennings lampe.

Skrevet

så d er ikke vanosen.

coilene og tennpluggene er sjekket og testet med andre. så de var ok.

men kompen i nr 4 (fra lyktene) var bare 2bar.

de andre ca 12.

så feilen kan være??????????????

pakningen?

Skrevet

ja må nok av med toppen ja.

skal ha den på verksted 15.

er d dyrt å bytte stempelring el pakning? viss ett verksted skal gjøre d.

er ikke toppakningen. d fikk eg bekrefta på ett bmwverksted.

Skrevet
ja må nok av med toppen ja.

skal ha den på verksted 15.

er d dyrt å bytte stempelring el pakning? viss ett verksted skal gjøre d.

er ikke toppakningen. d fikk eg bekrefta på ett bmwverksted.

Du må nesten spørre verkstedet om dette, men jeg vil nesten tro att det blir billigere å skifte motor.

Skrevet

skifte motor.

en kamerat som nevte d oxo.

har sjekket litt der. billigste jeg får er 14000 med motor og arbeid.

er d altså en bedre løsning?

hmmmmmm

Skrevet

ved lav komp,kan d være ett sensorproblem eller må d være mekanisk/pakning.....

er ikke coil/tennplugg/ledninger eller hjerne da dette er sjekket

Skrevet

Ta ein lekkasjetest så finner ein ut kvar lekkasjen er, innsugsventil, eksosventil, stempelringer....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...