///Martin Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 Ønsker sårt å skaffe meg et sett BBS felger til E30 M3`n min. Da helst med kant og skrudde. Enten 16",17" eller 18". MEN ALT AV INT! Har noen fete 18" med nye dekk om bytte kunne være interssant(bildet). Mvh Martin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2008 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2008 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2008 Bump!! "Lyst på" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 Har noen bbs rs 704 som muligens kan selges.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2008 Har noen bbs rs 704 som muligens kan selges.. Du har PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geddi Skrevet Januar 11, 2008 Share Skrevet Januar 11, 2008 Hei, Jeg har noen felger tilsalgs. Se her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=54360&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2008 Hei,Jeg har noen felger tilsalgs. Se her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=54360&highlight= Flotte felger, men desverre ikke den typen jeg ser etter ER mer på jakt etter BBS RS eller lignende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2008 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 OZ Futura da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2008 OZ Futura da? Ja det er av int! PM?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911dozer Skrevet Januar 15, 2008 Share Skrevet Januar 15, 2008 Her er det du skulle hatt... BBS Motorsport felger.. og da snakker vi "ekte" motorsport felger av magnesium. Om du ikke tar den helt ut er vel dette ok alternativer også. LM: RS/GT: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2008 Å herre de magnesium felgene var brutalt feite BBS LM ligger ganske høyt på ønskelista ja men de RS/GT er ikke jeg helt fan av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2008 Kan vurdere skrudde OZ futura og AC Shitzher også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911dozer Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 Ja de magnesiumsfelgene er heftige!! Hadde vært helt riktige på bilen din:) Har du sett på BBS RX2? Ganske ålreit alternativ det også. Ikke helt på høyde med magnesium felgene eller LM, men... Eller BBS CH "Motorsport" hmmm.. Nei det må nok bli de magnesiumsfelgene ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå