Gå til innhold

M535i restaurerings objekt...99,9% original

Hvilken farge skal jeg ha??  

103 stemmer

1. 1. Hvilken farge skal jeg ha??

• Rød (orginal farge) Zinnoberoot
      41
    • Grå. (lacksilber)
      23
    • Blå. (husker ikke navn. men mørke blå)
      39

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du jobber jo som en racer. Noe rust er der jo.. Men du får vel bukt med det. Hvor skal du kjøpe foringer bak til bilen? Må og ha det.. Har foran ,men bak er det org sorte gummi.. Vrir seg ved litt hardhent behandling..

Skrevet

hehe.. blir nok ikke gjort så¨mye idag.. blei sløvedag siden det kom snø.. hehe :P men men.. bilen står varmt å godt hvertfall.. :) tenkte jeg skulle få tatt ned bensin/bremserør idag.. og muligens bensintanken.. men får se hva jeg orker :P

Skrevet

Går fremmover dette :wink: Har nokk å ta tak i her,var sikkert mer rust en du hadde tenkt deg eller :?: Lakk den blå.Den fargen du sendte bilder av til meg her tidlegere i vinter var Drit kul :)

Skrevet

haha var nok litt mer rust enn jeg hadde trudd ja.. men men.. går vell.. haster ikke.. hehe håper jeg får kjørt med den neste sommer hvertfall.. :)

tror den blir blå gitt... med shadowline og 16 el 17" alpina felger.. event bbs rs.. men får se.. :)

Skrevet

drivi å tatt ned bensinrør og bremserør nå.. fy faen å de små skruene sitter!!

håndbrekkvaiern var enkel å ta ut til tross for att det var "noe" rustent.. hehe :D tanken er på vei ned nå.. ;) kommer flere bilder i kveld trur jeg.. :)

Skrevet

innmaten i motoren blir foreløpig orginal.. får se hva jeg gjør ettervært.. kanskje jeg kjøper h råder.. ;)

blir forsterkningsplate til veivpartiet, underspyling, high flow oljepumpe, alt nytt i register, mls toppakning, 12,9 bolter på veiv og i toppen, toppen sendes bort i disse dager til porting og overhalling med nye stålvippearmer og annen kam.. ;)

blir datasprut ja.. tror det blir Pectel t6.. ;) med antilag og launch control.. :)

Skrevet

mange som sier det går greit.. men får se hva jeg gjør.. ;) hehe

får jeg solgt den andre m30 motoren min så blir det nok h råder...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...