Gå til innhold

M535i restaurerings objekt...99,9% original

Morty999
 Share

Hvilken farge skal jeg ha??  

103 stemmer

1. 1. Hvilken farge skal jeg ha??

• Rød (orginal farge) Zinnoberoot
      41
    • Grå. (lacksilber)
      23
    • Blå. (husker ikke navn. men mørke blå)
      39

Anbefalte innlegg

Hei.. Hils far og si vi har full medlitenhet for han... Stakkars mannen :roll:](*,) ... Har forøvrig kjøpt rød turbobil 8) henter den iløpet av helgen :lol: Neida... Bare erter jeg men fyflate og flink faren din er.. Si ifra om han blir arbeidsledig a... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skulle jeg vært den lykkelige eier av en nesten strøken E28 528i, en-eiers bil som var påkosta full motoroverhaling, alt nytt i forstilling samt mye annet.

Skulle opp å handle nå i kveld, men så ringer selger å sier bilen er solgt..

Til en guttunge som nettopp har fått lappen og som har et totalvrak på samvittigheta allerede..

Veit faen ikke om jeg skal flire eller grine, er rett og slett deppa, har gått å sikla på den bilen i mange år :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skulle jeg vært den lykkelige eier av en nesten strøken E28 528i, en-eiers bil som var påkosta full motoroverhaling, alt nytt i forstilling samt mye annet.

Skulle opp å handle nå i kveld, men så ringer selger å sier bilen er solgt..

Til en guttunge som nettopp har fått lappen og som har et totalvrak på samvittigheta allerede..

Veit faen ikke om jeg skal flire eller grine, er rett og slett deppa, har gått å sikla på den bilen i mange år :(

Jævla irriterende da! Hvilken bil var dette da? En som har gått i Rauma eller? Hvor mye skulle du betale for den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen har gått her siden den var ny ja, han som eier den jobber i bergen, så de siste årene har bilen kun blitt brukt til og fra molde 1 gang i uka.

Er en mørk blå 528i, og prisen vi ble enige om var 6500,-

Med andre ord et røverkjøp for en så fin bil.

Prata med eier rett etter jobb i går, avtalte jeg skulle komme opp rundt 20.00, 5 minutter før ringer han..

Tenk om jeg bare hadde kjørt rett opp etter jobb.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...