Gå til innhold

M535i restaurerings objekt...99,9% original

Morty999
 Share

Hvilken farge skal jeg ha??  

103 stemmer

1. 1. Hvilken farge skal jeg ha??

• Rød (orginal farge) Zinnoberoot
      41
    • Grå. (lacksilber)
      23
    • Blå. (husker ikke navn. men mørke blå)
      39

Anbefalte innlegg

i morgen så skal jeg til lørenskopg å forstette med sveising.. :D hehe blir trolig ferdig med motorrommet i helga.. :)

men bilen må desverre ut av garasjen da pappa har kjøpt en bil han skal fike på og selge igjen.. :( så må montere understell på den igjen.. lurer på å hive opp bakstillinga fra den grå så jeg har det skal skal på til slutt og få sandblåst og pulverlakert osv imens.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Va nå hull i førar stolen i div sprekker i resten av interiøret,har sitt de me egne auger,så strøkent va de ikkje :shock:

er ikke sikkert det er samme bil det er snakk om da. eneste som er med mitt interiør er et hull i førerstolen ellers er det så og si strøkent. alle dørtrekk og alt er strøkent.

DSC00203.jpg

DSC00206.jpg

DSC00223.jpg

DSC00224.jpg

DSC00202.jpg

også et bilde av en kompis sin råe e28!

DSC00267.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har jo strøkent stoff intr som du er intr i å bytte.. ;)

hva mer har du fra denne bilen da? :( har du diff med sperre på også? den er vell fra min også kanskje.. :(

kjøpte du din bil av audun? han jeg kjøpte den røde av

alt av understell (-abs) er vel også ifra din bil vis jeg ikke tar feil. husker ikke va han heter men er mr-x her på forumet. arti kar det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det stemmer det.. abs'en stå¨r igjen på min ja.. hehe.. har du speedoen som hører til min og da? som står på 127.. ca eller er sikkert blitt mere nå da..

åssen kasse og diff sitter det på den da?

ps. la deg til på msn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sysn den e28en er skam fet eg :D hehe hadde vert rått om du hadde bygd opp igjen bilen din med orginal delene osv men de skal jeg nok desverre ha sjøl :( diffen som står på min er ifra en 528 og tålte ikke belastningene. Har du diff til slags forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det stemmer det.. abs'en stå¨r igjen på min ja.. hehe.. har du speedoen som hører til min og da? som står på 127.. ca eller er sikkert blitt mere nå da..

åssen kasse og diff sitter det på den da?

ps. la deg til på msn

jepp den har jeg og ;) husker ikke hvilken kasse som sitter på den nå.

merka dette :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har faktisk ikke gjort så mye på selve bilen.. har drivi med å fin tilpasse deler som "ikke" er på bilen idag.. hehe så vi har mye deler klart så det bare er å skjære til og sveise på .. ;) i morra så skal vi begynne litt på bilen håper jeg.. hehe :D kommer bilder.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joho.. eneste vi fikk gjort i helga var å sveise på batterikassa da.. også fikk vi skjært av siste rest på den grå.. den drar på høggern i morra.. :(

har fått gjort klart mange deler som skal sveises da.. så har mye klart til den tiden kommer.. ;)

DSC02320.jpg

DSC02321.jpg

sånn sto bilen når jeg kom på fredag da.. "arbeidsbenk" ? :P

DSC02312.jpg

stakkars bmw'n :(

DSC02314.jpg

DSC02315.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...