Gå til innhold

M535i restaurerings objekt...99,9% original

Morty999
 Share

Hvilken farge skal jeg ha??  

103 stemmer

1. 1. Hvilken farge skal jeg ha??

• Rød (orginal farge) Zinnoberoot
      41
    • Grå. (lacksilber)
      23
    • Blå. (husker ikke navn. men mørke blå)
      39

Anbefalte innlegg

denne uka så har pappa fri igjen.. så da blir det gjort mere.. :D han står i garasjen og sveiser rust for harde livet nå.. hehe.. kommer nok flere bilder i løpet av uka.. da skal jeg ditt å montere motor i en 57 cheva.. så skal han sveise.. hehe.. så kommer masse bilder i løpet av uka.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

ja.. desverre så har det blirr gjort lite på bilen i det siste grunnet mye jobben av andre ting. driver å gjør klar en 57 vehvy til helga så har drivi mye med den i det siste.. men snart så kommer det! :D

men har bestilt med Stempler til motoren min da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

lite som har blitt gjort gitt. har drivi å flytta så har ikke hatt noe tid til å drive med bil gitt.. :(

eneste er att jeg har kjøpt meg 2 stk Bosch 044 bensinpumper og en overgang til bensintrykkregulatoren på fuel railen. så jeg får slange tilkobling i begge ender...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg handla litt mere deler gitt.. :D blei grenrør, innsug ifra erikihil på ppf, og forterkningsplate til veivpartiet til blokka.. alt kommer i slutten av juni.. sammen med datasprutet, til søndag så blir det kaaaansje litt sveising igjen, av støtdempertårn på høyre siden.. blir gjort lite i det siste.. hehe :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå som jeg har kjøpt med enda en m535i så blir denne litt nedprioritert nå.. den blir tatt ut av garsjen og satt bak huset under en pressenning. så blir den avventet litt.. den får jo ikke rustet mere så :D hehe

har også blir mye endringer i planene om den bilen. bil skal forpøvrig bli 100% original med org motor og intr. samt rød. eneste forandring blir shadowline lister.. så dette blir nå ett "langtids" prosjekt.. se frem til en hvit m535i med masse hk sideveis snart :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

i dag har den desverre blitt dyttet ut av garsjen. ;) så den blir ståendes en stund nå før det blir gjort noe mer med den.. ;) så blir bare annskaffelse av karosserideler nå fremover.. :) så det blir noe nå og da..

DSC02560.jpg

DSC02561.jpg

DSC02562.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...