oddis Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 http://www.e30.hu/Radir/Drift%20Videok/ ... yklipp.wmv (lagre som, ca 97,8MB) alternativ link: ftp://ppf:ppf@storas.ath.cx:500/E30.HU/ ... yklipp.wmv Ja, jeg kom over denne på PPF forumet, noe av det råeste jeg har sett av E30 drifting! Gutta har utvilsomt peiling på det de driver med. Bare lækkert å se de bremse seg inn i svingene på full skrens og sleike apex På slutten tar det skikkelig av da de skrenser downhill på offentlig vei . Her i Norge er vi bare forebeholdt slik kjøring vinterstid, men mindre man har litt redskap på sommeren. Se også gjennom denne tråden, disse gutta er klin gale, på den gode måten http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic ... 84&start=0 Anbefaler også alle til å ta en kikk på www.bmwpower.hu/gallery, utfattelig mye intressant og morsomt der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 var ikke så aller verst det der nei Er vel bare trening, trening og atter trening som skal til for å bli god. Og litt innsats såklart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 Drifting brer om seg. Lurer på om det noen gang blir en stor anerkjent motorsport, som f.eks. wtcc... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 Rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 kom over tråden på ppf jeg og, syke ungearere, nice vektreduksjon da:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mowz Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 Det bordet var stilig! sånt skulle jeg hatt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pkaill Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 kul video Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå