pingis123 Skrevet Januar 8, 2008 Skrevet Januar 8, 2008 Har noen hatt problemer med disse i det siste? Jeg har kjøpt og betalt for xenon kit derfra, men får ikke varen, svar på mail, eller telefon? Er dette bare guttevalper som tror de driver forretninger? Eller kan man stole på dem?
StianA Skrevet Januar 8, 2008 Skrevet Januar 8, 2008 er nok ikke bare du som har det problemer med de. etter et raskt søk på google fant jeg mye rart. bla. dette http://forum.200sx-ogn.org/viewtopic.php?f=3&t=39420
Hanzo/// Skrevet Januar 8, 2008 Skrevet Januar 8, 2008 har også lest fra flere forum at det er flere som har vært uheldig med de.
Ad|oS Skrevet Januar 8, 2008 Skrevet Januar 8, 2008 Har også bestilt noe derfra, men skjer jo ikke noe. Betalte for snart to uker siden, men ikke hørt noe etterpå. Prøvd å sende mail, men får ikke svar. Når jeg ringer er det "ingen ledige medarbeidere..."
pingis123 Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Skrevet Januar 10, 2008 Jeg tok en ny vending og bestilte xenon på www.dekkportalen.no i forigårs. Hadde dem i hende i dag. Montert og alt vel. Det er godt noen leverer varene iallefall.
bmw2drs Skrevet Januar 11, 2008 Skrevet Januar 11, 2008 er vel en god måned siden jeg bestilte subbene mine derfra, å syketid jeg erlei av å vente.
Hans Thomas Skrevet Januar 11, 2008 Skrevet Januar 11, 2008 Jeg mener å husket at han som drev MTS er naboen til en her inne på forumet? kanskje han ser threaden og kan hjelpe?
Ad|oS Skrevet Januar 11, 2008 Skrevet Januar 11, 2008 Ringer og ringer, men aldri noen som tar den...
ReBell Skrevet Januar 12, 2008 Skrevet Januar 12, 2008 Har ingen erfaring med dette firmaet, men har erfaring både som tilbyder og kunde fra annen tuningbutikk. Hvis en nettbutikk krever forskudd på deler (dersom det ikke er veldig spesielle deler): Vær OBS! Dette tyder på at firmaet ikke har kapital til å legge ut for delene selv. De vil dermed ikke får delene de har bestillt fra sin leverandør før alle pengene for total ordre er overført til sin leverandør. Dermed er det dere som kunder som må betale buy-in kostnadene til firmaet. Eks: 1.Jeg som kunde betaler 10.000 kr i forskudd for et senkesett. Dette skal bære kostnadene for å kjøpe inn senkesettet til min leverandør, toll, frakt osv. 2.Et norsk firma kjøper inn flere senkesett i samme slengen. Hvis da dette firmaet ikke har kapital til å legge ut for resten av senkesettene og delene i samme ordre, vil alt ta tid - fordi de må få inn penger til å betale ordre først... 3.Dersom firmaet har flere leverandører og noen få kunder som bestiller fra flere leverandører, vil problemet med tid og kapital øke. 4.Derfor tror jeg at dere ikke har fått varene som dere har bestillt. Kanskje litt komplisert forklart men.... Det ligner på at NOEN norske tuningfirmaer etablerer kontakter med leverandører uten å ha nok kapital til å foreta store nok bestillinger. Sier ikke at dette ER situasjonen for dette firmaet, men det ligner... Fra firmaer som "driver på denne måten" sin side blir det å slippe kjeftingen, klagingen, spørsmålene og problemene med å være ærlig som gjør at de ikke tar tlf og svarer på tlf. Det er den lette løsningen å ikke svare, dersom de ikke vil ha en ubehagelig telefonsamtale eller lese en ubehagelig mail.
xibriz Skrevet Januar 12, 2008 Skrevet Januar 12, 2008 Folkens, vær alltid skeptisk med forskuddsbetaling når det gjelder beløp dere ikke har råd til å kaste ut av vinduet!
EdgePerformance.no Skrevet Januar 12, 2008 Skrevet Januar 12, 2008 Helt sjokkert etter og ha lest igjennom klage posten på 200sx-ogn. SLETTET POSTEN
ReBell Skrevet Januar 12, 2008 Skrevet Januar 12, 2008 Helt sjokkert etter og ha lest igjennom klage posten på 200sx-ogn.Vet ikke hva MTS tenker, men hvis vi får et problem med en leverandør så får vi alltid tilbakemelding om leveranse problemer av leverandøren, og da tilbyr vi enten kunden fult refund eller alternativ vare hvor vi blir enige om en ny pris. Merk: dersom kunden velger og forksudds betale da. Vi er ikke KJEMPE store enda, men vi forlanger iallefall ikke forskudd. Finner dette veldig rart at MTS gjør det. Greit med depositum på bodykit osv som er kostbart og kansje ikke lager vare, men ikke på små ting som en dump til 1000,- I MTS sitt tilfelle ville jeg lett på ebay og faktisk levert kunden varen! Vi pleier og tilby forskudds vare mot fri frakt og at kunden slipper unna oppkravs gebyrer, dette for og spare tid med posten og dyr frakt\oppkrav. Men dette er alltid kundens valg. Vi sender gjerne i oppkrav og med faktura til kreditverdige kunder. Service er ALT! Håper de som sliter med MTS for tilbakebetalt eller varenen sine snarest. Dette er ikke holdbart! I fleste tilfeller så bruker ikke andre firmaer å henge seg på diskusjoner som angår andre firmaer, for så å promotere seg selv....
EdgePerformance.no Skrevet Januar 12, 2008 Skrevet Januar 12, 2008 Helt sjokkert etter og ha lest igjennom klage posten på 200sx-ogn.Vet ikke hva MTS tenker, men hvis vi får et problem med en leverandør så får vi alltid tilbakemelding om leveranse problemer av leverandøren, og da tilbyr vi enten kunden fult refund eller alternativ vare hvor vi blir enige om en ny pris. Merk: dersom kunden velger og forksudds betale da. Vi er ikke KJEMPE store enda, men vi forlanger iallefall ikke forskudd. Finner dette veldig rart at MTS gjør det. Greit med depositum på bodykit osv som er kostbart og kansje ikke lager vare, men ikke på små ting som en dump til 1000,- I MTS sitt tilfelle ville jeg lett på ebay og faktisk levert kunden varen! Vi pleier og tilby forskudds vare mot fri frakt og at kunden slipper unna oppkravs gebyrer, dette for og spare tid med posten og dyr frakt\oppkrav. Men dette er alltid kundens valg. Vi sender gjerne i oppkrav og med faktura til kreditverdige kunder. Service er ALT! Håper de som sliter med MTS for tilbakebetalt eller varenen sine snarest. Dette er ikke holdbart! I fleste tilfeller så bruker ikke andre firmaer å henge seg på diskusjoner som angår andre firmaer, for så å promotere seg selv.... Her missforstår du litt. Kan godt endre tråden jeg. Syntes bare synd på de som har blitt rammet
ReBell Skrevet Januar 12, 2008 Skrevet Januar 12, 2008 Ja, det er godt mulig. Men pass på så du ikke blir misforstått. Å "utnytte" andres negative omtaler med innspill i mot det respektive firmaet er vel ikke helt rett måte å markedsføre seg på.
EdgePerformance.no Skrevet Januar 12, 2008 Skrevet Januar 12, 2008 Meningen var og fortelle hvordan ting skal være, men og bruke oss som eksempel var nok ikke noen klok ide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå