Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

går det ann å ødelegge noe mere da? selvfølgelig veldig få som kjøper av dere slik som dere driver/har gjort mot folk?

jeg skulle faktisk få spons av dere for ett par 3 år siden.. som "terje" lovte meg å kontakte meg igjen osv.. men hakke hørt noe siden jeg så.. like greit var det også

Skrevet
skulle til å si det samme.. handle fra noen som ikke gjør opp for seg fra før :P som ALLE veit om.. haha :P

Det smallt fra rette ræva.. Når får jeg penga mine da morten?

Skrevet
går det ann å ødelegge noe mere da? selvfølgelig veldig få som kjøper av dere slik som dere driver/har gjort mot folk?

jeg skulle faktisk få spons av dere for ett par 3 år siden.. som "terje" lovte meg å kontakte meg igjen osv.. men hakke hørt noe siden jeg så.. like greit var det også

Virker som at du har skutt deg selv i foten her morty999

Den bilen du snakker om at vi skulle sponse, er det ingen som har sett på veien! Du skrøyt av at det skulle bli norges råeste IS turbo. :oops:

Skrevet

Den bilen du snakker om at vi skulle sponse, er det ingen som har sett på veien! Du skrøyt av at det skulle bli norges råeste IS turbo. :oops:

Den er vel sett langs veien til tider, og den gikk i perioder veldig godt.. Men norges råeste var det nok et stykke igjen til.. :D

Skrevet

haha.. du veit hva du snakker om skjønner jeg.. kjørte hele fjor sommer uten stopp jeg.. kun ett toppakningsras.. gikk vell 40 000? på 3 kg ladetrykk den bilen.. så att noen aldri har sett den var vell litt feil..

Skrevet

haha.. du veit hva du snakker om skjønner jeg.. kjørte hele fjor sommer uten stopp jeg.. kun ett toppakningsras.. gikk vell 40 000? på 3 kg ladetrykk den bilen.. så att noen aldri har sett den var vell litt feil..

Hvis du fikk kjørt bilen såpass med 3 kg ladetrykk, så er det meget imponerende. Poenget mitt var at bilen aldri var kjørbar i den perioden det var snakk om en sponsor avtale.

Det vi prøver å komme frem til i denne tråden er at alle kan gjøre feil, vi i MTSautopart har innrømt at vi har gjort noen feil i slutten av 2007 og starten av 2008. Vi gjør nå alt vi makter for å rette opp denne feilen. Derfor forstår jeg ikke hvorfor du som ikke har handlet hos oss skal gjøre så vi ikke får muligheten til å rette opp i disse feilene?

Skrevet
andtho. jeg skylder vell ikke deg 50 øre? er vell kanskje ei jerry kanne og noen t-stykker.. og 3l bensin?

For over et år siden lånte du:

- 4 t-stykker i messing til 100kr stykket

- 1 Jerrykanne til ca 250kr (sam er faren min sin)

- Ihvertfall 10 liter bensin som i dag koster ca 11kr litern..

Mulig det var flere en 4 t-stykker og, men er ikke sikker da jeg ikke var der når du lånte de..

Jeg får det til å bli ca 700kr.. Det er ikke mye, men for meg er det en prinsippsak.. :)

Skrevet
jeg lånte 2 t.stykker i mesing.. ikke noen flere men 10 liter bensin er HELT feil.. det var snakk om kanskje 5 maks

Jeg vet hva jeg mangler.. Når jeg skulle sette sammen bilen min igjen så måtte jeg kjøpe fire nye t-stykker.. Pluss at jeg bensintanken min var nesten tom, og den vet jeg at var minst kvart tank når jeg kjørte bilen inn på verkstedet..

Men poenget er vel heller din totale mangel på å gjøre opp for deg.. Fatter ville ha igjen Jerrykanna si så jeg måtte kjøpe en ny en med egne penger, for den har jo du fortsatt.. :roll:

Skrevet

en kompis kjøpte en civic av dem får litt siden,han fikk ikke noe av det han ble lovet.dem skulle sette inn ac i bilen.det var ikke i bilen når vi henta den,han skulle også få med vinter dekk få alu felger.det var heller ikke der.joda så de skulle fikse det,det tok jo faen med X antall uker før han fikk det i posten,måtte jo true dem med juling før de fikk sendt detta

ikke kjøp noe av dem

takk for meg

Skrevet
en kompis kjøpte en civic av dem får litt siden,han fikk ikke noe av det han ble lovet.dem skulle sette inn ac i bilen.det var ikke i bilen når vi henta den,han skulle også få med vinter dekk få alu felger.det var heller ikke der.joda så de skulle fikse det,det tok jo faen med X antall uker før han fikk det i posten,måtte jo true dem med juling før de fikk sendt detta

ikke kjøp noe av dem

takk for meg

En sak har ofte to sider. For det første var det aldri avtalt noe leveringstidspunkt for bilen. Kunden var fullstendig klar over at bilen ikke var klargjort for salg da kontrakt ble underskrevet. Likevel fant han plutselig ut av seg selv at han skulle hente bilen en fredagskveld. Vi gjorde alt vi kunne og fikk verkstedet til å holde åpent lenger slik at det var mulighet for å utlevere bilen, enda dette ikke, som sagt, var avtalt leveringsdag. Dessverre hadde ikke verkstedet fått nødvendige deler for at ACviften kunne monteres, men resten av bilen ble satt i kjørbar stand.

På tross av at din kompis bestemte seg for å hente bilen denne fredagskvelden, hadde han ikke tatt med seg noe dokumentasjon på at han faktisk hadde ordnet finansiering på bilen, og vi hadde ikke mottatt noen penger på vår konto. Det tok faktisk flere uker fra denne kvelden til vi mottok noen penger. Så slik vi ser det har vi vært ganske medgjørlige og gitt ut bilen mye tidligere enn han hadde krav på.

Av alle X antall ukene du sikter til, så har din kjære kamerat vært bortreist i flere uker. Han har nå fått delene etter avtale, men vi har fortsatt ikke sett noe til de resterende pengene han skal betale oss.

Kompisen din stiller ikke så veldig sterkt ved en eventuell reklamasjon når du selv skriver at han har truet oss med juling, så takk for det beviset :wink:

Det er sånne type kunder vi må leve med hver dag! Heldigvis er ikke dette gjennomsnittet!

Skrevet

Nei heldivis sier gjennomsnittet at det er dere som er sein å levere.

kan du si meg hva som foregikk med subbene jeg bestilte 1 desember å fikk i forrige uke ???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...