Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som topic sier så trenger jeg en m5 frontfanger snarest.

Bilen skal lakkeres til helgen og da hadde det vært greit å fått tak i den til den tiden. Og jeg betaler ikke skampris.

bs bildeler hadde inne og til en ok pris, men kunne ikke/hadde ikke tid til å sende meg noe før helgen...

Noen som har noen tips?

Skrevet
ring Koed i morgen tidlig å spør dem

koed kunne sikkert ha den her til meg på mandag. Men det blir sikkert litt dyrt når jeg kun skal ha den fangeren. mva+toll+frakt++++

Skrevet
E39 lr E34 da? Hør med GS-bildeler, de sender lynraskt!

Tlf: 71266777

Det er til e39 jeg skal ha..

Jeg synest dem var litt dyr. 6000,- + frakt blir litt for mye synest jeg.

Skrevet

Om du sitter her og leser i posten min og du har en fanger på lager så gi meg gjærne en lyd.

Ikke noe problem om du representerer ett firma og ønsker at jeg skal ha en liten reklame steamer på bilen så er det ok. sponsing er alltid bra!

Jeg er desperat etter en m5 frontfanger og trenger den kjapt. Har bilen innen nå til hellakkering vedrørende forsikringssak og da hadde det vært ok med den fangeren på før den skal i lakkboksen.

Skrevet

Hvis du ikke er villig til å gi fullpris må du nok smøre deg med tålmodighet, slike ting kryr det ikke akkurat av. Får du den lakkert av forsikringsselskapet sparer du uansett ett par lapper, hvorfor da ikke kjøpe org? Passer rett på, topp kvalitet og ser bra ut.

• 2 weeks later...
Skrevet
Har sjekka med Schmiedmann.no, de har M5 lister til rundt 1500 kr!

Genialt! og disse passer rett på?

Får man til orginal bakfanger også? jeg har nå den sorte listen med KROM!

• 2 weeks later...
Skrevet

Hei! Har du bestilt lister?

Isåfall, har du fått tak i lista på bakfangeren også? jeg vurderte å bytte til M5 fanger bak også men tror at jeg må bytte bakerste potta også da.. "/

Så blir vel M-tech dørlister og shadow-line på bakfangeren. Men veit du hva den koster?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...