325t cab Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 Skal bygge om navene på min e30 til 5*120 Hvordan gjøres dette enkles og biligst mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 Jeg er ikke sikker men tror det finnes spacere med andre bolt dimensjoner. du skrur spaceren fast på org boltene så sitter det en annen boltsirkel på spaceren som hjulet skrues fast på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325t cab Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2008 Takker Hvor fåes disse kjøpt eventuelt? Noen andre som vet noe? skifting av nav? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeinZ Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 du kan bytte fjærbeinet forran og bare armen bak med nav fra e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 det billigste er vel å bytte nav og lager til e28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 bruk e30 m3 nav foran og bak du er lettest d. eneste du må gjøre da er og drie ei hylse til lagrene foran. ligger mål og tegninger på hvordan du skal gjøre det på ppf forumet. mvh thorbjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 trenger ikke å kjøpe dyre e30 m3 nav når man kan kjøpe billig e28 lager som er helt identinske. e28 lagerene koster jo bare 1/3 eneste du eventuelt trenger å bytte om på det er abs avlesningringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 trenger ikke å kjøpe dyre e30 m3 nav når man kan kjøpe billig e28 lager som er helt identinske. e28 lagerene koster jo bare 1/3 eneste du eventuelt trenger å bytte om på det er abs avlesningringen sikker på at de passer. har ike hørt om noen som har brukt det på e30 før men. er jo andre stikkaksel dim bak osv på e28. store seriene hvertfall. men mulig du kan bruke det. mvh thorbjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 Ja, det har ikke jeg heller hørt om før. Er dette noe du har prøvd selv, så du vet det passer? Isåfall så er det jo et gulltips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stramvaier Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 det passer kjempe flott forann. jeg kjører med e28 lager forann på M3n min å det fungerer helt knall. kjørt en sesong med det nå ingen forskjell. eneste man må gjøre er å bytte om abs ringen på lagerene så absen ikke leser feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 så er bare og bytte nav og lager framme? hva med bak? lettest, og best? og billigst? og hva sier biltilsynet til det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 det passer kjempe flott forann. jeg kjører med e28 lager forann på M3n min å det fungerer helt knall. kjørt en sesong med det nå ingen forskjell. eneste man må gjøre er å bytte om abs ringen på lagerene så absen ikke leser feil men da har du orginale e30 m3 fjørbein foran sant? er forskjell på e30 325 bein og m3 bein. er større hjullager på m3. mvh thorbjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325t cab Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2008 Takker for alle tipsene, er vell bare å prøve:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMw E30 325i Skrevet Januar 11, 2008 Share Skrevet Januar 11, 2008 Du får kjøpt spacere på koed https://www.koed.dk/2.1.1.asp?bokstype= ... &soegeord= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325t cab Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2008 Får ikke kjøpt spacere fra 4*100 till 5*120 på koed! Skriv svar som dere veit noe om å ikke tror! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå