BMW-Vegardsen Skrevet Januar 8, 2008 Skrevet Januar 8, 2008 hjelp! det er kaldt ute! motor går liksom bare å "putrer", å her en dag så var den helt død, men 5 min etterpå funka den igjen!
BMW-Vegardsen Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Skrevet Januar 8, 2008 den er helt vanlig står på d miderste som den skal. men vifta er veldig spessiel.. tror lagerene er kaputt på motoren, fordi når den går på full gass går den liksom hastigheten opp å ned vis du sjønner? å så går den ganske "tungt" da..
Azeton Skrevet Januar 8, 2008 Skrevet Januar 8, 2008 Tror den skal stå sånn ca. rett under den vindusviskeren for passasjersiden?
Glenno Skrevet Januar 8, 2008 Skrevet Januar 8, 2008 Prøvd noe søk her på bimmers da? Andre steder kan f,eks være: autopower, bmwe34, touringklubben, Haynes eller Bentley bøkene.
BMW-Vegardsen Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Skrevet Januar 8, 2008 hmm... vanskelig å finne... uff.. det er ikke noen som vet hvor jeg skal begynne for å få ut motoren til vifta da??
turn-in Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 Du tar den ut via motorrommet. Den sitter bak en svart plate av asfaltlignende materiale. Jeg minnes ikke dette som spesielt vanskelig.
Fliid Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 bak dette; Plastikk "lokkene" tar du bare vekk, vips, viftemotoren.
BMW-Vegardsen Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Skrevet Januar 9, 2008 sjønner ikke helt hvor dette dekselet sitter.?
Glenno Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 Du spurte vel om E34 og bildene er vel fra E36? Edit: der ja. Det finnes en online ETK øverst på høyre framside på bimmers. Prøv denne, kansje du finner ut mere da. Lykke til
BMW-Vegardsen Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Skrevet Januar 9, 2008 uff..! vanskelig, er jo nesten bare om AirCon..!
Glenno Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 Kikket litt i ETK og sammenlignet litt med Bently manualen (620-2) og tror den plata som Fliid nevner er område her:
GSS Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 Ja, det er helt rikitg. Du må av med ekspansjonstanken til kjølevesken først. Så ser du denne platen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå