Gå til innhold

Selges komplett interiør til 2000 mod. E-46 coupe..

Ramsen
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.. Har liggande eit komplett stoff interiør til 2000 mod. E-46 coupe.. på grunn av skifte til skinn interiør.. interiører er utruligt fint og lite slitt.. har lyst til å kvitte meg med det slik at det ikkje tar opp nåken plass heime.. er ikkje vitsen å ha eit interiør som ikkje verte brukt helder.. Har dessverre ikkje nåke bilde av det no for øyeblikke!! men håper der er nåken som er interisert :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her du dør trekk?? :D

ja.. Har komplett interiør med stoler fremme, baksete og dør trekk framme og bak.. men handtaka (ikkje handtaka so man opner døra med)på dei dørtrekka framme er litt slitt.. er sikkert nåken av dei som har hatt bilen før eg kjøpte den som har skrapa vekk nåke av det ytterste laget (lakken) som er på dei.. slik at det ser litt slitt ut der da.. men det er det einaste som er med det.. Og ellers so er interiøret utruligt strøkent!!

Kom med bud :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg ønsker dør trekka, byr deg 500,- for dem. Har du bilder av dem??

Skal heimatt imorga.. Går på skule i ålesund no, so må heimatt til der interiøret står so er på søre sunnmøre.. skal ta bilde so snart eg kommer meg heimatt imorga... med hadde litt lyst til å selge heile interiøret sammlett da for en billig sum.. men går sikkert å selge kun dørtrekka også da!! men pris får vi diskutere på det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bilda av interiøret som er til salgs:D vart ikkje heldt fornøgde med bilda som vart tekne idag.. men interiøret ligger opp på eit loft, so der er litt støv på dei no då.. men interiøret er utrulig lite slitt!!

fram setene!!

j2qyygmoyisukxnjgndb.jpg

Bak setene!!

hn237wejfhoqaidra58s.jpg

Dørsidene teke framma ifrå!!

q27jp63eyk8btqpdsvpx.jpg

Dørsidene teke bak ifrå!!

7ew8i9st3th6vxurnjox.jpg

Sidene bak teke framma ifrå!!

vp7fbfi770nw0j8lexd6.jpg

Sidene bak teke bak ifrå!!

h5rcgw97lldauyprgy6j.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...