Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger en motor ifra en 96` 328 som vi nå har bygd om til M3.

Bilen motoren kommer ifra, er en 328 touring, manuell, med antispinn..

163000km , komplett med ledningsnett, hjerne, luftfilter, eksosanlegg (+ effekt bakpotte i tilegg), eksosmanifoiler, motorfester, dynamo + div dill dall. Ikke med servopumpe og AC pumpe.

Motoren gikk silkemykt, å meget bra..!! Ingen oljesvetting! Motoren er sågodt som helt tørr utvendig!

Selges til høystbydende.. Prisantydning 10-12000kr.

Passer i alt av E36.. Til og med eksosanlegget passer i coupe f.eks..

Pm ved intresse eller ring 91549906

• Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Bud under 9-10000 er uintressante.

Dette er en motor i kjempegod tilstand, å den selges ikke i desperasjon for penger.

Jeg kjørte selv bilen til verkstedet, å går god for eieren om at motoren virker 100% frisk å fin!

Bilen har heller ikke vært en "ungdomsbil", så denne er pent behandlet!

Skrevet

hvordan vil det være å hive denne i min? med tanke på at motor er 4/5 år eldre enn dette som sitter i min... ?

Richard

Skrevet
hvordan vil det være å hive denne i min? med tanke på at motor er 4/5 år eldre enn dette som sitter i min... ?

Richard

Det vil antagelig kreve mere custom løsninger, men den skal da absolutt gå inn :)

Skrevet

Vanskelig å godkjenne, men rent teknisk er det helt sikkert mulig (alt går). Eneste jeg kan tenke meg er startsperregreier?

Ellers er det sikkert ingen som en gang oppdager at det er feil motor, din har jo sekser originalt også...

Skrevet
Vanskelig å godkjenne, men rent teknisk er det helt sikkert mulig (alt går). Eneste jeg kan tenke meg er startsperregreier?

Ellers er det sikkert ingen som en gang oppdager at det er feil motor, din har jo sekser originalt også...

Neppe noen som oppdager dette.. 328 motoren ser jo ut som en helt ordinær 6syl bmw motor..

ang startsperre, så skal jeg nå igang med å få startsperre til å fungere på M3 motoren i 328`n, så da oppdager jeg fort om det er det på 328 motoren også. Deler for å løse dette, medfølger selvfølgelig isåfall.

For den som setter tvil om motoren går fint osv osv, så ble det filmet litt med mobil, dagen før vi begynte å ta den ut :) Dette får kjøper se selvfølgelig.

Mvh

Ola

Skrevet
Et veldig bra kjøp om en slik motor ble solgt for under 12.000 kr. I Tyskland går de for 15.000 kr når de er så bra som dette.

Eirik.

Prisen ble rett for både kjøper og selger tilslutt.. Prisen i annonsen var bare en antydning..

I norge betaler ikke folk 15-20k for en 328 motor, da kjøper de heller M3.

• 1 month later...
Skrevet

Da kjøper ikke kom å hentet motoren, så er den tilsalgs igjen.

Flott motor som beskrevet i post nr 1 i tråden, selges da igjen for 10-12000kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...