Bmwenno Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 Hei og hå! Håper noen kan hjelpe med et lite problem..Skal forklare så godt jeg kan. - Den går helt fint på kald motor, og den går helt fin på varm motor. - Problemet kommer når jeg stopper den når den er varm, får så å starte den igjen. -Da har jeg mistet masse motorkraft, er så godt som ikke drag i det hele tatt. Og den må kjinnest 2 sekunder ekstra før den starter. - Når jeg pumper gassen på tomgang blir den avogtil kvalt, og den går ugjevt i noen sekunder. - Dette skjer hver eneste gang jeg stopper starter ¨på varm motor. Og den er altid fin på kald motor. Noen som kjenner igjen dette problemet? Takker for all hjelp..Spør vis det er noe . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bonden Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 Høres ut som feil på enten eksos eller innsugskamgiver,blir da ofte effektredusert og tungstartet på varm motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 Få kjørt en diagnose på den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwenno Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2008 OK OK, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Weltzin Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 Hadde veldig like problemer med min. Skiftet kamakselsensor (tror jeg) og alt ble så meget bedre Diagnose er nok tingen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå