Richie85 Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 Hei Jeg trenger no inspirasjon til touringen min.. har du noen bilder av noen tøffe og fine touringer?? post dem inn her Dette er en 01 Prelift. altså ikke faceliften med nye fronten.. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWM Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 her har du en fin en fra ss;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 http://www.hartge.nl/basis.aspx?Tid=2&Sid=20&sm=20 http://www.mdconcept.ch/galerie/mdc_touring_e46_1.jpg (schnitzer) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 De to siste her er vel mer rettningslinje, hvordan du IKKE skal gjøre det Den fra ss var rimelig strøken. Kanskje litt ekstremt med den leppa under ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///NJD Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 De jeg fant i farta, men kanskje du kan hente inspirasjon fra denne 5 serien? Utrolig fet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmsport Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 Nå er kanskje jeg litt gammeldags, men syns nå fortsatt M-pakke, 18" hjul og CluSport-splittere holder lenge jeg... Eller kanskje AC Schnitzer splittere: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2008 mye fint her! denne til Tarjei fra SS var litt tøff.. hvertfall fronten, selvom jeg ville nok valgt clubsport splitters før den leppa hvertfall.. er mye som går an.. moro å se litt skikkelig stv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 Kansje du finner noen "riktige" her. Ellers så syns jeg du skal kopiere denne utgaven . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2008 Takk Steffan, den var laav stilig, men kanskje ikke så praktisk.. men når ble jeg det..? hehe.. Kanfelger er noe jeg evt må vente med i så fall.. har jo disse m-paralell hjula så lenge.. takk for link, får ta meg en titt der nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 Nå er kanskje jeg litt gammeldags, men syns nå fortsatt M-pakke, 18" hjul og CluSport-splittere holder lenge jeg... Helt enig med deg! Det som er desidert mest rent, pent og elegant. (for oss som liker det ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 Folk poster jo bare facelifter....han har altså IKKE faceliften Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå