ParamedicX5 Skrevet Januar 8, 2008 Share Skrevet Januar 8, 2008 I min nye E92, må jeg skifte ut fremstolene. Har Alcantera Sportstoler og må ha noe mykere seter. Vurderer å bytte de ut med noe skinn (sort)... Noen som vet om noen tips jeg kan forfølge her??? Kan man få noen igjen for nye sportsoler i Alcantera (2007 modell)?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opt Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 Veldig lite brukte seter til e90 enda, jeg ville sett etter kræsja biler i tyskland. Men, mykere seter? Sportsstolene til BMW er noe av det beste du får da, nå har ikke jeg prøvd stolene i e90, men antar at de er bedre enn de gamle i e36 og e30 og de er jo bra. Evt kjøpe Recaro e.l. Du får helt sikkert solgt de siden det er sportsstoler, hvor mye du vil få vet jeg ikke, men tipper rundt 5 laken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 Undersøk om kofortstolene som står i X3 vil passe i din E92. Det må vel bli bra for fruen. Ellers ta en titt på linkene å se hva du finner. Titt på http://www.koed.dk og http://www.car-parts-mueller.de/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 Er firmaer som syr om org seter til skinn i Tyskland. Blir nesten som org, kansje mykere og enda bedere å sitte i. Har ikke noe nett adresse, men vet en del gjorde det før de tok hjem biler og solgte dem. Koster ca 10 000,- for alle setene, mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2008 Takk for gode tips. Trenger streng tatt bare foran, for om jeg finner noe i sort, passer det inn med resten inni. Om man har delskinn bak i samme farge, på en coupe er det helt ok for meg. Så,- må lete litt evt reise til Tyskland... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 Verdt å høre med Bildesign i Skien. Handlet selv skinn seter av de i sommer. Jeg var meget fornøyd med service, og han fortalte at de hadde kontakter i HELE Europa på deler . Ville jo også tatt kontakt med en av Norrbaggarna på KOED, mulig de også har fått inn noen gobiler/deler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2008 Verdt å høre med Bildesign i Skien. Handlet selv skinn seter av de i sommer. Jeg var meget fornøyd med service, og han fortalte at de hadde kontakter i HELE Europa på deler .Ville jo også tatt kontakt med en av Norrbaggarna på KOED, mulig de også har fått inn noen gobiler/deler! Tusen takk. Har sendt mail til BilDesign, men avventer svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå