E30 2.7turbo Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 Hei. Har noen her sett en slik kasse, og kan fortelle meg om dette er grom kasse - og hva jeg kan få for den? Kenneth Ettersom jeg har blitt fortalt er dette en kasse bygget for racing, det er 6trinn. Utveksling- aner ikke. Men er nyoverhalt.
SSM Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 Jeg kan fortelle at jeg synst det ser ut som en grom kasse! Har du kjørt med den selv? Hvor fikk du den fra?
E30 2.7turbo Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Skrevet Januar 9, 2008 Jeg kan fortelle at jeg synst det ser ut som en grom kasse!Har du kjørt med den selv? Hvor fikk du den fra? Har bare kjøpt den usett, den er i Tyskland hos en kompis. Klar for henting. Trenger bare og vite om noen har vært borti en slik før, og hva jeg kan få for den!
Kristov Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 Ser ut som en M3 E30 kasse hvor det er satt inn et ekstra gir.
E30 2.7turbo Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Skrevet Januar 9, 2008 Den er bygget av en som kaller seg Avus, han har visst bygget Warsteiner E30'ene som gikk i løp i Tyskland.
Yngve Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 Det hørest jo ut som det kan vere en grom kasse, men du trenger mere info! Er det rette drev i den? utveksling?osv Klarer du hoste opp noe fornuftig info er eg interesert i kassen. Her i landet har eg sett lignende blitt annonsert for alt fra 12 til 25k
andybooy Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 fine deler er ikke til pynt, di skal slites ut skulle gjerne hatt en slik i e30'n min
Yngve Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 Ser denne ligger på ebay oxo? http://cgi.ebay.de/M3-E30-Getriebe-Renn ... dZViewItem
E30 2.7turbo Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Skrevet Januar 9, 2008 Ser denne ligger på ebay oxo? http://cgi.ebay.de/M3-E30-Getriebe-Renn ... dZViewItem Kompis la den ut der for og lufte litt hva den kan selges for.
SSM Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 På Volvo forumet mener en at det hvertfall ikke er 6 trinns, han tror det er Getrag 262 motorsport kasse med drevsats for racing. Ikke brukbart på gata da den går 100km/t på første og har 1:1 på 5. gir.
Yngve Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 På Volvo forumet mener en at det hvertfall ikke er 6 trinns, han tror det er Getrag 262 motorsport kasse med drevsats for racing.Ikke brukbart på gata da den går 100km/t på første og har 1:1 på 5. gir. Ser du nermere på bildet ser du kassa er forlenget, noe som kan tyde på att det er extra gear der.
Kristov Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 Ser denne ligger på ebay oxo? http://cgi.ebay.de/M3-E30-Getriebe-Renn ... dZViewItem Kompis la den ut der for og lufte litt hva den kan selges for. Lufte? Står jo at den blir solgt når auksjonen er ferdig. Ellers står det at de har hatt den liggende og ikke vet tilstanden og ikke gir garanti. De kjøpte den som "nyoverhalt" men har aldri brukt den eller på noen måte fått sjekket opp at det stemte. Kan være gull, kan være søppel...
E30 2.7turbo Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Skrevet Januar 9, 2008 Joda, stemmer det. Byr bare over etterhvert og ser hva den kan gå for. Men Guido mener dn skal være bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå