Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har noen her sett en slik kasse, og kan fortelle meg om dette er grom kasse - og hva jeg kan få for den?

Kenneth

byv6oi9lgv9ck8yravm4.jpg

f3snh0s1kkze3vc091px.jpg

f3snh0s1kkze3vc091px_thumb.jpg

36sxr5s0i527n5uelkeg.jpg

fl2nfgddslt36t5eqc7c.jpg

m9azi3l67tj6xrqp2mru.jpg

ue1mys59hau2ihhsfor7.jpg

gk14nyb51fx5am2o35cd.jpg

Ettersom jeg har blitt fortalt er dette en kasse bygget for racing, det er 6trinn. Utveksling- aner ikke. Men er nyoverhalt.

Skrevet
Jeg kan fortelle at jeg synst det ser ut som en grom kasse!

Har du kjørt med den selv?

Hvor fikk du den fra?

Har bare kjøpt den usett, den er i Tyskland hos en kompis. Klar for henting. Trenger bare og vite om noen har vært borti en slik før, og hva jeg kan få for den!

Skrevet

Det hørest jo ut som det kan vere en grom kasse, men du trenger mere info! Er det rette drev i den? utveksling?osv

Klarer du hoste opp noe fornuftig info er eg interesert i kassen. Her i landet har eg sett lignende blitt annonsert for alt fra 12 til 25k

Skrevet

På Volvo forumet mener en at det hvertfall ikke er 6 trinns, han tror det er Getrag 262 motorsport kasse med drevsats for racing.

Ikke brukbart på gata da den går 100km/t på første og har 1:1 på 5. gir.

Skrevet
På Volvo forumet mener en at det hvertfall ikke er 6 trinns, han tror det er Getrag 262 motorsport kasse med drevsats for racing.

Ikke brukbart på gata da den går 100km/t på første og har 1:1 på 5. gir.

Ser du nermere på bildet ser du kassa er forlenget, noe som kan tyde på att det er extra gear der.

Skrevet

Kompis la den ut der for og lufte litt hva den kan selges for.

Lufte?

Står jo at den blir solgt når auksjonen er ferdig. Ellers står det at de har hatt den liggende og ikke vet tilstanden og ikke gir garanti.

De kjøpte den som "nyoverhalt" men har aldri brukt den eller på noen måte fått sjekket opp at det stemte.

Kan være gull, kan være søppel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...