berntsen Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2008 Ja men det er ingen problem det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 har du litt mer vesentlig info om bilen? -KM-stand -hvordan er det med feil og mangler med tanke på eu-godkjenning? -Noen slitte foringer etc andre understellsdeler -gode bremser, håndbrekk..? -Hvilken stand er bilen sånn ellers? -flere bilder? -Følger det med vinterdekk og felger? -Hva er av ekstrautsyr i bilen? -generelle feil ved bil/motor den må fraktes med biltralle går jeg ut ifra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berntsen Skrevet Januar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2008 har du litt mer vesentlig info om bilen? -KM-stand 272000 km -hvordan er det med feil og mangler med tanke på eu-godkjenning? Senkesett er ikke i vognkort.sprekk i frontrute. -Noen slitte foringer etc andre understellsdeler. Tror dette skal vere i orden,er få km kjørt siden forrige eu kontroll denne bilen. -gode bremser, håndbrekk..? Fungerer utmerket i allefall uten at eg har tatt noe visuell sjekk. -Hvilken stand er bilen sånn ellers? Føles veldig fin ut å kjøre,ingen skjelvinger ved bremsing,er litt rust bak med lykene pga en dårlig jobb fra en tidligere kollisjons skade. -flere bilder? sliter litt med lyset. mørkt når eg går på jobb og mørkner veldigt for etter eg kommer hjem men skal se hva eg kan få til i helgen. -Følger det med vinterdekk og felger?ja -Hva er av ekstrautsyr i bilen?el vinduer,varme seter, takluke,skinn,m-ratt, -generelle feil ved bil/motor: toppen,dekket har tatt oppi skjermen på høyre side fremme og skrapet litt i lakken ca 3 cm felt. lister har begynt å gå litt opp i limen, ellers litt forskjellige skjønnhetsfeil. den må fraktes med biltralle går jeg ut ifra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Januar 11, 2008 Share Skrevet Januar 11, 2008 Bømlo, er det som ligger ved haugesund en plass oppi der på vestlandet? Blir en ca 4 timers kjøretur for meg det! så hadde jo vært veldi fint med flere bilder, gjerne under bilen om du klarer det! og av rustskadene bak, hvor hardt kollisjonskada har den vært? heftelser? når var siste eu-godkjennig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berntsen Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2008 Bømlo, er det som ligger ved haugesund en plass oppi der på vestlandet? Ligger rett nord for haugesund ja. Blir en ca 4 timers kjøretur for meg det! så hadde jo vært veldi fint med flere bilder, gjerne under bilen om du klarer det! og av rustskadene bak, hvor hardt kollisjonskada har den vært?Eg kan knipse litt bilder i helga eg. Så legger eg ut her. Ingen heftelser. Korleis den såg ut etter kollisjon vet eg ikkje men trur det dreide seg om en liten skade. heftelser? når var siste eu-godkjennig? ingen heftelser og må inn til eu i februar i år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Januar 11, 2008 Share Skrevet Januar 11, 2008 har du svar på resten av d jeg spurte om? bømlo er ved hagesund, hvor alvorlig kollisjonskada har den vært? du sier du brukte 17.000kr på fjerning av rust og tectyl. hva ble gjort og hvor på bilen? har du kvittering på dette? hvem utførte jobben? og hvem har utført rettejobb bak etter kollisjonskade? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berntsen Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2008 har du svar på resten av d jeg spurte om? bømlo er ved hagesund, hvor alvorlig kollisjonskada har den vært? du sier du brukte 17.000kr på fjerning av rust og tectyl. hva ble gjort og hvor på bilen? har du kvittering på dette? hvem utførte jobben? og hvem har utført rettejobb bak etter kollisjonskade?'''¨¨ Eg har svart på di andre sp.målene dine i den forrige postingen. Er forrige eiger som gjorde desse tingene men vet hvilken verksted dette blei utført og kan nok skaffe kvitteringer om ønskeligt. Var rust i dørken og dette ble sveiset og bilen fullt tectylert under hele. Skal prøve å finne mer ut om kollisjonskaden i helga men ser ut som det dreier seg om en mindre trøkk i området rundt lyktene. HAr hatt bilder av skaden men ikkje fått lagt det på dataen enda. kommer i løp av kvelden eller morgendagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Januar 11, 2008 Share Skrevet Januar 11, 2008 ja, så det nå gitt;) Men pøs på med bilder utvendig, innvendig, motorrom og understell! sier du at det blir aktuelt å selge for 20.000kr? isåfall, har jeg penga klar den 1. februar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berntsen Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2008 Er vel over smertegrensen no ja så vinnerbud innen mandag 12.00 får bilen. Legger ut bilder i dag og av understell i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berntsen Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2008 etter ønske fra interesserte budgiverer utsettes budrunden til mandag kl. 16.00. Budet er nå på kr 20 . 000 kr. Må beklage forsinkelser på bilder men det er grunnet arbeid og at det er mørkt ganske snart etter eg er hjemme fra arbeid. I morgen har eg fri og skal få tatt bildene som er etterspurt i tråden . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 venter i spenning;) ikke spar på bildene da! ta bilder av det som er av bulker og skjønnhetsfeil ellers.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berntsen Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2008 Vore å tatt en del bilder nå som eg holder på å laste opp. Fikk ikke tatt noen særlig bra bilder under pga eg har ikke jekk eller noe lignende her. Men legger ut det eg har nå. Startet fint i dag også forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berntsen Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 hvordan er det når det er overtrykk i kjølevann? skal den ikke kjøres i det hele tatt, eller hvor lenge kan den kjøres om gangen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berntsen Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2008 hvordan er det når det er overtrykk i kjølevann? skal den ikke kjøres i det hele tatt, eller hvor lenge kan den kjøres om gangen? Den bør ikkje kjørast så langt nei.Koker jo med en gang motoren blir varm vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg