Gå til innhold

S: 318is 92 mod. deff. topp


berntsen
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

har du litt mer vesentlig info om bilen?

-KM-stand

-hvordan er det med feil og mangler med tanke på eu-godkjenning?

-Noen slitte foringer etc andre understellsdeler

-gode bremser, håndbrekk..?

-Hvilken stand er bilen sånn ellers?

-flere bilder?

-Følger det med vinterdekk og felger?

-Hva er av ekstrautsyr i bilen?

-generelle feil ved bil/motor

den må fraktes med biltralle går jeg ut ifra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du litt mer vesentlig info om bilen?

-KM-stand 272000 km

-hvordan er det med feil og mangler med tanke på eu-godkjenning? Senkesett er ikke i vognkort.sprekk i frontrute.

-Noen slitte foringer etc andre understellsdeler. Tror dette skal vere i orden,er få km kjørt siden forrige eu kontroll denne bilen.

-gode bremser, håndbrekk..? Fungerer utmerket i allefall uten at eg har tatt noe visuell sjekk.

-Hvilken stand er bilen sånn ellers? Føles veldig fin ut å kjøre,ingen skjelvinger ved bremsing,er litt rust bak med lykene pga en dårlig jobb fra en tidligere kollisjons skade.

-flere bilder? sliter litt med lyset. mørkt når eg går på jobb og mørkner veldigt for etter eg kommer hjem men skal se hva eg kan få til i helgen.

-Følger det med vinterdekk og felger?ja

-Hva er av ekstrautsyr i bilen?el vinduer,varme seter, takluke,skinn,m-ratt,

-generelle feil ved bil/motor: toppen,dekket har tatt oppi skjermen på høyre side fremme og skrapet litt i lakken ca 3 cm felt. lister har begynt å gå litt opp i limen, ellers litt forskjellige skjønnhetsfeil.

den må fraktes med biltralle går jeg ut ifra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bømlo, er det som ligger ved haugesund en plass oppi der på vestlandet?

Blir en ca 4 timers kjøretur for meg det!

så hadde jo vært veldi fint med flere bilder, gjerne under bilen om du klarer det! og av rustskadene bak, hvor hardt kollisjonskada har den vært?

heftelser? når var siste eu-godkjennig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bømlo, er det som ligger ved haugesund en plass oppi der på vestlandet? Ligger rett nord for haugesund ja.

Blir en ca 4 timers kjøretur for meg det!

så hadde jo vært veldi fint med flere bilder, gjerne under bilen om du klarer det! og av rustskadene bak, hvor hardt kollisjonskada har den vært?Eg kan knipse litt bilder i helga eg. Så legger eg ut her. Ingen heftelser. Korleis den såg ut etter kollisjon vet eg ikkje men trur det dreide seg om en liten skade.

heftelser? når var siste eu-godkjennig?

ingen heftelser og må inn til eu i februar i år.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du svar på resten av d jeg spurte om? bømlo er ved hagesund, hvor alvorlig kollisjonskada har den vært? du sier du brukte 17.000kr på fjerning av rust og tectyl. hva ble gjort og hvor på bilen? har du kvittering på dette? hvem utførte jobben? og hvem har utført rettejobb bak etter kollisjonskade?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du svar på resten av d jeg spurte om? bømlo er ved hagesund, hvor alvorlig kollisjonskada har den vært? du sier du brukte 17.000kr på fjerning av rust og tectyl. hva ble gjort og hvor på bilen? har du kvittering på dette? hvem utførte jobben? og hvem har utført rettejobb bak etter kollisjonskade?
'

''¨¨

Eg har svart på di andre sp.målene dine i den forrige postingen.

Er forrige eiger som gjorde desse tingene men vet hvilken verksted dette blei utført og kan nok skaffe kvitteringer om ønskeligt. Var rust i dørken og dette ble sveiset og bilen fullt tectylert under hele. Skal prøve å finne mer ut om kollisjonskaden i helga men ser ut som det dreier seg om en mindre trøkk i området rundt lyktene. HAr hatt bilder av skaden men ikkje fått lagt det på dataen enda. kommer i løp av kvelden eller morgendagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter ønske fra interesserte budgiverer utsettes budrunden til mandag kl. 16.00. Budet er nå på kr 20 . 000 kr. Må beklage forsinkelser på bilder men det er grunnet arbeid og at det er mørkt ganske snart etter eg er hjemme fra arbeid. I morgen har eg fri og skal få tatt bildene som er etterspurt i tråden .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...