Kobar Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 lørdag 8 februar kommer jeg og ser på bilen, drar med meg en biltralle også, så høyst sannsynlig blir det nok kjøp om det ikke er noe annet alvorlig tull med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berntsen Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2008 Hmm. Syns du sa 1 feb eg men. Skulle hatt den bort så fort så mulig eg. Har du ingen mulighet før 8? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 Hmm. Syns du sa 1 feb eg men. Skulle hatt den bort så fort så mulig eg. Har du ingen mulighet før 8? Har mulighet for å komme og hente før, men har ikke penger før 8 februar! Kan jo gi deg det jeg har pr. idag, dvs ca 10.000kr, også får du resten den 5 februar da jeg får lønning! Må uansett bli ei helg, er jo ett stykke og kjøre. men om du vil, så er det ikke noe problem for meg å hente bilen en av di nærmeste helgene, også skriver vi bare en kontrakt på at jeg betaler deg litt når jeg henter bil, og overfører restbeløp den 5 februar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KNR Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 hva er siste budet ?kan komme å hente den i morgen vis den må vekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 hva er siste budet ?kan komme å hente den i morgen vis den må vekk budrunden slutta kl. 16.00 idag... så du er nok for treig gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KNR Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 er det ikke første man med penga som gjelder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berntsen Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2008 Kobar. Du får heller bare hente bilen 8 feb. da men syns du kunne informert om det i stede for å si 1 feb som du sa før budrunden var over. Til deg som lurte på bilen nå så var det burunde på den hele helgen så er nok sent ute nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tanny Skrevet Januar 21, 2008 Share Skrevet Januar 21, 2008 hei, jeg ser at budrunden er ferdig... men jeg bare lurer pa om du vil bytte denne bilen med en e36 318i? (meste av slitedeler er bytta) eller saa kan jeg bare kjope bilen din? http://home.no.net/tanny/myFILES/Div_Bilder/DSC_00034.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tanny Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 ble denne solgt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 ble denne solgt?? ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tanny Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 faen. du vil ikke selge den videre? trenger et coupe kar. til et prosjekt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tanny Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 faen. du vil ikke selge den videre? trenger et coupe kar. til et prosjekt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Januar 25, 2008 Share Skrevet Januar 25, 2008 hehe.. jeg har ny motor til den liggende å vente på bilen, så det blir nok uaktuellt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Februar 9, 2008 Share Skrevet Februar 9, 2008 da har jeg trukket budet, så bilen er vel fremdeles til salgs regner jeg med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berntsen Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 9, 2008 Bilen er fortsatt for salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg