miss_bmw Skrevet Januar 9, 2008 Share Skrevet Januar 9, 2008 Jeg har dessverre fått rimelig problemer med motoren min og skal derfor sette i ny motor... Den jeg har nå er E36 karosseri, 93-mod 1,6L, men ønsker å kjøpe 318 motor dersom det er samme fester... Ønsker gjerne nyoverhalt motor, og en som ikke har gått altfor langt! Dersom noen har en motor til salgs, send meg mail eller mld på mobil... Nr. 41 21 58 88... Og om noen vet noe om festene er like gi meg gjerne beskjed:) Silje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 Jeg har en m43b16 (1,6L) med 117000 km på tellern. Håvard N. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 Har du sjekka salgsannonsene? Mener huske jeg har sett et par 318 motorer der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Januar 10, 2008 Share Skrevet Januar 10, 2008 et lite tips kan være å finne en 318 IS motor:) den er enda sprekere en 318, er ganske sikker på at motorfestene skal være like:) lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miss_bmw Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2008 et lite tips kan være å finne en 318 IS motor:) den er enda sprekere en 318, er ganske sikker på at motorfestene skal være like:) lykke til:) ja, har planer om 318is,men er en god del til som er ute etter det har jeg merka:p men er det jeg vil ha jah:) takk for det:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå